اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

راه‌اندازی مرکز نگهداری و مراقبت از کودکان اوتیسم در کهریزک

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اولین و تنهاترین جایی که ما از بازدید در آن اطمینان داریم، کهریزک است و باید مرکز نگهداری و مراقبت از کودکان اوتیسم در کهریزک راه‌اندازی شود تا این کودکان از بدو تولد شناسایی شوند.

راه‌اندازی مرکز نگهداری و مراقبت از کودکان اوتیسم در کهریزک

به گزارش خبرنگار شهری و رفاهی خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی‌بندپی در مراسم افتتاح دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در کهریزک،‌ گفت: در جمع کسانی هستیم که محبت و مهرورزی را در تمام ابعاد مختلف از نظر مالی و آموزشی ارائه کرده و در تعریف خیر جمعی، نمونه بارز و پایلوت آن کهریزک است.

وی ادامه داد: وظیفه داریم از همه نیکوکاران این مؤسسه قدردانی کنیم چرا که خیر جمعی در تمام ابعاد خود در اینجا معنا پیدا کرده و مورد اعتماد و اطمینان مردم شده تا جایی که به اینجا نذر می‌کنند.

محسنی گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که بستر برای گسترش این خیر جمعی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه با مؤسسات غیردولتی زیادی تفاهمنامه داریم، گفت: رویکرد جدیدی که در بهزیستی دنبال می‌شود برقراری ارتباط و تبادل تجربه از کشورهای پیشرفته و پیاده‌سازی آن در کشور ماست.

وی گفت: اولین و تتها ترین جایی که با اطمینان می‌توانیم برای بازدید به افراد خارجی معرفی کنیم موسسه کهریزک است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود:‌ این آسایشگاه می‌تواند محیط خوبی برای تربیت نیروی متخصص برای دوره‌های مختلف مانند مراقبت از سالمندان یا معلولان جسمی ـ حرکتی باشد.

وی گفت: راه‌اندازی مرکز نگهداری و مراقبت اوتیسم ایده خوبی است چرا که از همان بدو تولد شناسایی به موقع این کودکان را داشته باشیم شاید برگشت‌پذیری آنها به جامعه بهتر باشد و این از سیاست‌هایی است که در بهزیستی دنبال می‌شود.

وی در پایان گفت: کهریزک به عنوان یکی از شرکای اجتماعی ما فعالیت می‌کند و افراد خیرین در اینجا اثبات کردند به سرنوشت سایر افراد جامعه اهمیت قائلند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول