اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان زنجان مطرح کرد

حرکت مصرف مواد مخدر از مواد صنعتی به سنتی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: مصرف مواد مخدر از مواد صنعتی به سمت مصرف مواد سنتی در حال بازگشت است.

حرکت مصرف مواد مخدر از مواد صنعتی به سنتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی قیداری ظهر امروز در همایش دختران حمایت‌های روانی _اجتماعی توسعه پایدار اظهار کرد: بهزیستی سه استراتژی اصلی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروز جامعه وجود استرس است، عنوان کرد: همین موضوع می‌تواند موجب بروز سایر مشکلات شود و برای کاهش آن باید به تحکیم مبانی دینی بپردازیم.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به رویکرد پیشگیری بهزیستی تصریح کرد: جلوگیری از معلولیت یک برنامه تخصصی است و با آگاه‌سازی امکان‌پذیر نیست. 

محمدی قیداری با اشاره به اینکه روز به روز آسیب‌ها شکل و نوع خاصی پیدا می‌کنند، ادامه داد: برای نمونه مصرف از مواد مخدر صنعتی به سمت مواد مخدر سنتی در حال حرکت است که باید در این زمینه آگاهی پیدا کرد.

وی با تاکید بر تلاش بهزیستی برای توانمندسازی معلولان عنوان کرد: این توانمندسازی در زمینه‌های تحصیل، رسیدگی به امورات پزشکی و اختصاص مسکن انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف بهزیستی برون سپاری امور به بخش غیردولتی است اضافه کرد: این نهاد از سال‌ها قبل به این نتیجه رسیده که با یک نسخه واحد نمی‌تواند خدمات مورد نیاز جامعه هدف را ارائه دهد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول