اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سعد الحریری: عملیاتی سازماندهی شده در «جرود عرسال» انجام خواهیم داد

نخست‌وزیر لبنان اعلام کرد: ارتش این کشور به زودی عملیاتی حساب شده در «جرود عرسال» انجام می‌دهد؛ وی در ادامه گفت ارتش لبنان اتاق عملیات مشترکی با ارتش سوریه ندارد.

سعد الحریری: عملیاتی سازماندهی شده در «جرود عرسال» انجام خواهیم داد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان اعلام کرد ارتش لبنان مسئول حمایت از لبنانی‌ها و آوارگان سوری در اراضل لبنانی است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، وی افزود: اتاق عملیات مشترکی میان دو ارتش سوریه و لبنان وجود ندارد و ارتش لبنان مسئول اداره جنگ در «جرود عرسال» است.

در همین راستا شبکه المیادین به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد: ارتش لبنان آمادگی‌ خود را تکمیل کرده و به هیچ کسی اجازه نزدیکی به مراکزش یا عرسال را نمی‌دهد.

الحریری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: به دلیل عدم ترسیم مرزها «مشکل» به وجود آمده و به همین دلیل گاهی نیروی هوایی سوریه ، مناطقی که فکر می‌کند تابع خودش است و ما فکر می‌کنیم تابع ماست؛ بمباران می‌کند.

نخست‌وزیر لبنان تصریح کرد عملیاتی حساب شده در جرود عرسال توسط ارتش انجام خواهد شد و دولت برای این موضوع، اختیارات را به ارتش داده است.

الحریری به موضوع آوارگان سوری در لبنان هم پرداخت و گفت: ما می‌خواهیم آنها به کشورشان بازگردند و در این رابطه منتظر چراغ سبز سازمان ملل هستیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول