اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

موضع‌گیری وزیر خارجه بحرین علیه عملیات استشهادی در قدس

در حالیکه اقدام صهیونیست‌ها در بستن مسجدالاقصی به روی نمازگزاران فلسطینی با محکومیت اغلب کشورهای اسلامی و سازمان‌های اسلامی مواجه شده، وزیر خارجه بحرین به انتقاد از عملیات استشهادی فلسطینیان پرداخت.

موضع‌گیری وزیر خارجه بحرین علیه عملیات استشهادی در قدس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خالد بن أحمد» وزیر خارجه بحرین از عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان در مسجدالاقصی انتقاد کرد و همین امر باعث ایجاد جنجال و انتقادات از مواضع وی و دولت بحرین شده است.

طبق گزارش وبگاه فلسطینی «سما»، وزیر خارجه بحرین در صفحه توییتر خود نوشت :«اقامه نماز در مسجدالاقصی حق مسلمانان است و هیچ کس نمی‌تواند مانع آن شود اما درباره مسئله قتل پلیس رژیم اشغالگر بایستی بر اساس معاهدات به خصوص توافقنامه چهارم ژنو درباره آن قضاوت شود».

به محض انتشار این مطلب در توییتر، کاربران به شدت از وزیر خارجه بحرین انتقاد کرده و او را به جانبداری از رژیم صهیونیستی و توجیه جنایت‌های این رژیم متهم کردند.

برخی از کاربران نیز خطاب به وزیر بحرین نوشتند که مسجدالاقصی بر اساس قانون بین‌المللی یک منطقه اشغالی است و این عملیات نیز نظامیان اشغالگر را هدف قرار داده است.

پیش از این نیز وزیر خارجه بحرین از عملیات استشهادی فلسطینیان در یک معبد یهودی انتقاد کرده و گفته بود که ملت فلسطین بهای آن را خواهد پرداخت.

جمعه (دیروز) طی عملیات استشهادی سه جوان فلسطینی در «باب الاسباط» مسجدالاقصی، دو نظامی اسرائیلی کشته شدند.  سه جوان مذکور نیز در این عملیات به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی پس از آن مسجدالاقصی را بست و اجازه اقامه نماز جمعه در این مسجد شریف برای اولین بار از 1967 تا کنون را نداد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول