اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرماندار کلاله:

راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است

فرماندار کلاله بر لزوم رفع کمبودهای فرودگاه این شهرستان و پیش‎بینی ردیف اعتباری در این زمینه تاکید کرد و گفت: راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است.

راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نصرت برزگر ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست امسال 2 میلیارد تومان برای فرودگاه شهرستان کلاله هزینه شد که لازم است بخشی از اعتبارات در ردیف مالی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر برای راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله ردیف اعتباری در نظر گرفته نشود هیچ هزینه‎ای پاسخگوی آن نخواهد بود.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه دیوار تاریخی گرگان نیازمند توجه است، افزود: شهرستان کلاله پروژه‎های مانده تارخی بسیاری را در خود جای داده است که اگر در زمینه اعتباری مورد توجه قرار بگیرد بسیاری از عقب‎افتادگی‎های تاریخی منطقه برطرف خواهد شد.

برزگر از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا در زمینه اعتبارات به شهرستان کلاله توجه بیشتری کنند تا این متطقه به سمت توسعه‎یافتگی شتاب بگیرد.

*فرودگاه کلاله برای واگذاری به بخش خصوصی شرایط خوبی دارد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه اظهار کرد: فرودگاه کلاله برای واگذاری به بخش خصوصی شرایط خوبی دارد و ترمینال صادراتی خوبی در زمینه گیاهان دارویی است.

حسین پیش‎قدم در خصوص سد نرماب بیان کرد: سال گذشته اعتبارات خوبی برای سد نرماب گرفته شد اگر سد نرماب راه‎اندازی شود 560 هزار نفر از جمعیت استان در حوزه کشاورزی می‎توانند از مزایای آن بهره‎مند شوند و برای آبرسانی به شرق استان در بخش آب شرب مشکلی نداریم.

انتهای پیام/20/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول