اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی: مسجدالاقصی تا قبل از روز یکشنبه بازگشایی نخواهد شد

پس از انجام عملیات استشهادی جمعه (دیروز) و بسته شدن مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی اعلام کرد این مسجد شریف را تا قبل از روز یکشنبه باز نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی: مسجدالاقصی تا قبل از روز یکشنبه بازگشایی نخواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد در راستای تدابیر امنیتی اضافی، مسجدالاقصی تا قبل از روز یکشنبه بازگشایی نخواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه «اسکای نیوز»، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد این موضوع در راستای تدابیر امنیتی است که روز یکشنبه اجرایی خواهد شد و پس از آن، مسجدالاقصی به صورت تدریجی به روی نمازگزاران بازخواهد شد.

جمعه (دیروز) طی عملیات استشهادی سه جوان فلسطینی در «باب الاسباط» مسجدالاقصی، دو نظامی اسرائیلی کشته شدند.  سه جوان مذکور نیز در این عملیات به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی پس از آن مسجدالاقصی را بست و اجازه اقامه نماز جمعه در این مسجد شریف برای اولین بار از 1967 تا کنون را نداد. اردن به عنوان طرفی که اداره مقدسات قدس و مسجدالاقصی را بر عهده دارد از تل‌آویو خواست هر چه زودتر این مسجد شریف را بازگشایی کند.

«محمد المومنی» سخنگوی دولت اردن هشدار دارد رژیم صهیونیستی نباید هیچ اقدامی که منجر به تغییر وضعیت تاریخی در قدس و مسجدالاقصی می‌شود؛ انجام دهد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول