اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فارس گزارش می‌دهد

عیادت‌‌های امید‌بخش اهالی هنر از «حبیب‌الله کاسه‌ساز»

دیدار و عیادت از حبیب‌الله کاسه‌ساز که مدتی است از بیماری گوارش رنج می‌برد باعث شده روحیه او بالارفته و ادامه درمان برایش قابل تحمل شود.

عیادت‌‌های امید‌بخش اهالی هنر از «حبیب‌الله کاسه‌ساز»

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، بیمارستان بقیةالله روزهای پر رفت و آمدی را پشت سر می‌گذارد. یکی از اهالی هنر که علاوه بر سمت‌های اجرایی، تهیه‌کننده آثار متعدد و موثر در سینما و تلویزیون ایران بوده است در این بیمارستان بستری است. بیماری حبیب الله کاسه از بهمن سال گذشته همزمان با جشنواره فیلم فجر بروز داشت و تحت درمان قرار گرفت و بسیاری از اهالی هنر و سینما با حضور در کنارش به او برای ادامه درمان امیدوار کردند.  این همبستگی و یکپارچگی مدیران و هنرمندان در عیادت از بیمار و روحیه بخشیدن به  خوبی عمل کردند و مصداق این شعر سعدی علیه الرحمه بود.

 

 

بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار 

عیادت از حبیب الله کاسه‌ساز که سالها مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را تجربه کرده و باعث تولید بسیاری از آثار دفاع مقدسی بود باعث شد تا در این حوزه علاوه بر مدیران عامل سینمای انقلاب و دفاع مقدس، هنرمندانی چون ابراهیم حاتمی کیا، عزیزالله حمید نژاد، مسعود ده نمکی، هوشنگ توکلی، جهانگیر الماسی به دیدارش بروند.

حبیب‌الله کاسه‌ساز در دوران فعالیتش، مدیریت تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت ارشاد را نیز عهده دار بود و سید محمد حسینی (وزیر ارشاد دولت دهم)، سید رضا  صالحی امیری (وزیر ارشاد)، هاشم میرزا خانی (مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس)، ناصر شفق، محمد حسین نیرومند، محمد مهدی حیدریان (رئیس سازمان سینمایی) ،  به دیدارش رفتند. حجت الاسلام رئیسی (کاندیدای ریاست جمهوری)، قاضی زاده هاشمی (وزیر بهداشت و درمان)، منتظر المهدی (معاون اجتماعی ناجا)، حجت الاسلام پژمانفر (عضو کمیسیون فرهنگی)، محسن مومنی شریف (رئیس حوزه هنری) و... از دیدار و عیادت کاسه ساز غافل نشدند. 

 

اهالی رسانه نیز به دیدن حبیب الله کاسه ساز رفتند و در دیدار از ایشان از مراحل درمان وی مطلع شدند سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس به همراه جمعی از مدیران خبرگزاری در عیادت از ایشان پیشقدم شدند و دیگر رسانه‌ها از جمله بخش فرهنگی خبرگزاری ایکنا  نیز به عیادت ایشان رفتند. 

 

تهیه کننده  «پرنده‎باز کوچک»، «او»، «پروانه‌ای در مه»، «اخراجی‌ها 1 و 2»، «نظام از راست»، «مأموریت تهران» و … همچنین، مجموعه‌‎های«درچشم باد» و «فوق سری» با بیماری سرطان گوارش دست و پنجه نرم می کند و امید به بهبود در وجودش با تلاش خانواده‌اش و حضور به موقع اهالی هنر و رسانه بیش از پیش شده است . نصب تصویر ادواردو آنیلی بالای سرش نشان از امید به بهبود این هنرمند دارد زیرا ایشان  قصد دارد بعد از بهبود از این شخصیت‌ مسلمان و شهید فیلمی بلند بسازد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول