اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان:

دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان برگزار می‌شود

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان از 9 تیرماه آغاز شده و تا 24 این ماه ادامه خواهد داشت.

دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان برگزار می‌شود

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه، هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان برنامه‌های خود را در بخش‌های آموزش و ورزشی در سال 1396 پیگیری می‌کند، اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها حضور در مسابقات مختلف ورزشی است.

وی با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان از هفتم تیرماه سال‌جاری در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان آغاز شده، اضافه کرد: ورزشکاران زنجانی نیز در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های جابنازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه مسابقات همانند دوره‌های گذشته در دو کلاس SH1 و SH2 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در مواد P1,P2,R2,R3,R4,R5 با حضور تیراندازان بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

مرادی با بیان اینکه حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان  کشور یکی از ملاک‌های تاثیر‌گذار در انتخابی تیم ملی است، خاطرنشان کرد: رقابت‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت مقدماتی و فینال هر ماده و بر اساس قوانین ISCD و ISSF  سال 2017 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در دومین مرحله از پنجمین دوره مسابقات آزاد تیراندازی باید حداکثر تا تاریخ 25 تیرماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان در ادامه از برگزاری دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: این اردوها از 9 تیرماه آغاز شده و تا 24 این ماه ادامه خواهد داشت.

مرادی با بیان اینکه رقیه شجاعی از زنجان امتیاز خوبی در دور نخست اردو کسب کرده است، اضافه کرد: این تیرانداز زنجانی برای دور دوم اردوها نیز دعوت شده است.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول