اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال ساحلی

«پیام کویر اردکان» 7 تایی شد/ پیروزی «ملوان بندرگز» با برگردان‌های طلایی

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز موفق شد با نتیجه هفت بر دو پیروز میدان شود و برگردان‌های طلایی بازیکنان بندرگز باعث شد تا ملوان با اقتدار پیروز شود.

«پیام کویر اردکان» 7 تایی شد/ پیروزی «ملوان بندرگز» با برگردان‌های طلایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز امشب در استادیوم امام رضا(ع) شهرستان بندرگز به مصاف تیم پیام کویر اردکان رفت که موفق شد با نتیجه هفت بر دو پیروز شود.

در 12 دقیقه اول این دیدار بهزاد عرب جز موفق شد دو گل نخست تیم ملوان را به ثمر برساند که در پیشی گرفتن ملوان در این بازی بسیار موثر بود و بهزار عرب‌جز با به ثمر رساندن این دو گل هفت گله شد

سیدمحمود موسوی بازیکن تیم پیام کویر اردکان در ادامه بازی و در همان وقت اول این دیدار موفق شد با یک ضربه زیبا و آکروباتیک گل نخست تیم پیام اردکان را به ثمر برساند و زمان نخست این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ملوان بندرگز به پایان رسید.

در زمان 12 دقیقه دوم بازی، عیسی کمال‌غریبی با یک ضربه از راه دور موفق شد برای سومین بار دروازه تیم پیام کویر اردکان را باز کند تا سومین گل برای ملوان بندرگز به ثبت برسد.

حسین طهماسبی بازیکن ملوان بندرگز در ادامه بازی و در فاصله کوتاه از گل سوم موفق شد از مقابل تیم ملوان بندرگز ضربه آزاد را به ثمر رسانده و گل چهارم تیم ملوان بندرگز را به ثمر رساند.

محمد سبحانی سرمربی تیم پیام کویر اردکان پس از اعلام ضربه خطا به سود تیم ملوان بندرگز به دلیل اعتراض شدید به داور و ورود بدون اجازه به داخل زمین، از کنار زمین اخراج شد.

محمود ایوبی بازیکن تیم ملوان بندرگز موفق شد این ضربه خطا را از نیمه زمین به گل تبدیل کند تا پنجمین گل برای ملوان بندرگز ثبت شود و بیرانوند در ادامه موفق شد گل دوم پیام کویر اردکان را به ثمر رساند.

سیدمحمد سادات مزنگی در ادامه و با تغییر تاکتیک تیم ملوان بندرگز با یک ضربه قیچی برگردان موفق شد گل ششم را برای ملوان به ثمر برساند.

در 12 دقیقه سوم بازی نیز در همان دقایق اول سیدمحمد سادات مزنگی موفق شد با یک قیچی برگردان دیگر گل هفتم ملوان بندرگز را به ثمر برساند.

در 6 ثانیه پایانی این بازی بنیامین رمضانی بازیکن تیم ملوان بندرگز بر روی سیدمحمد موسوی بازیکن پیام کویر اردکان مرتکب شد که داور اعلام پنالتی کرد اما داوود کریمی دروازه‌بان تیم ملوان بندرگز با شیرجه‌ای زیبا موفق شد ضربه پنالتی سیدمحمد موسوی را مهار کند تا ملوان بندرگز با نتیجه هفت بر دو پیروز میدان شود.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول