اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده روسی: ابوبکر البغدادی «صد‌در‌صد» کشته شد

خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از یک قانونگذار روسی گزارش داد که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش «صد در صد» در سوریه کشته شد.

نماینده روسی: ابوبکر البغدادی «صد‌در‌صد» کشته شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، این روزها مقامات روسی و منابع خبری آنها اظهارات و خبرهای ضد و نقضی درباره کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش منتشر کردند.

وزارت خارجه روسیه روز گذشته اعلام کرد که «به احتمال قوی»، «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش کشته شده است.

«اولگ سرومولوتوف» معاون وزیر خارجه روسیه گفت: احتمال بسیار زیادی وجود دارد که البغدادی در حمله نیروهای هوایی روسیه علیه مواضع فرماندهی داعش در حومه رقه اواخر ماه می سال جاری میلادی کشته شده باشد».

پیشتر نیز وزارت دفاع روسیه از احتمال کشته شدن ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در یکی از بمباران های روسیه خبر داده بود.

خبرگزاری اینترفکس امروز در تازه‎ترین خبری که به نقل از قانونگذار روسی منتشر کرده است، نوشت: ابوبکر البغدادی «صد در صد» کشته شد.

این در حالی است که سخنگوی ائتلاف آمریکایی در واکنش به خبر کشته شدن ابوبکر البغدادی گفته بود که «ما نمی‎توانیم صحت این خبر را تائید کنیم.»

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول