اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

رئیس کارگروه مد و لباس در گفت‌وگو با فارس:

استقبال بی نظیر مردم از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه مد و لباس/ نمایشگاه عفاف و حجاب رویدادی برای دوستداران حجاب

رئیس کارگروه مد و لباس با اشاره به اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن امسال از پربازدیدکننده ترین بخش‌های نمایشگاه بوده است گفت: بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن پاسخگوی اکثر سلایق است.

استقبال بی نظیر مردم از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه مد و لباس/ نمایشگاه عفاف و حجاب رویدادی برای دوستداران حجاب

حمید قبادی رئیس کارگروه مد و لباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزای فارس، با اشاره به استقبال بی‌نظیر مراجعه کنندگان به بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن و بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه گفت: بخش عفاف و حجاب نمایشگاه امسال به عنوان پربازدیدکننده و پرمراجعه‌ترین بخش نمایشگاه امسال قرآن بوده است.

وی درخصوص علت استقبال بی‌نظیر مردم از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن گفت: این استقبال قابل پیش‌بینی بود چرا که بسیاری از خانواده‌ها و گروهی از مردم پیش از شروع نمایشگاه برای حضور بخش عفاف و حجاب برنامه‌ریزی می‌کنند و این بخش از نمایشگاه می‌تواند نیازهای سالیانه آنها را درخصوص محصولات عفاف و حجاب تأمین کند.

قبادی تصریح کرد: با افزوده شدن چند طرح و رویداد فرهنگی هنری به این نمایشگاه استقبال مردم بیشتر شده و تعداد غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان هم افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با وجود استقبال زیاد شرکت کنندگان معتقدم برای برگزاری دوره‌های بعدی نیازمند پالایش آنان هستیم تا به سمت افزایش کیفیت نمایشگاه پیش برویم.

رئیس کارگروه مد و لباس با بیان به اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن عملکرد موفقی داشته است گفت: عرضه کنندگان محصولات عفاف و حجاب موفق شده اند قیمت محصولات را در حد مطلوب حفظ کنند و البته این تعدیل قیمت‌ها محدود به نمایشگاه قرآن نبوده است.

وی ادامه داد: ایجاد مؤسسات و مراکز ارائه محصولات عفاف و حجاب از نتایج برگزاری این نمایشگاه در سالیان گذشته بوده است و امسال نیز بسیاری از شرکت‌کنندگان به دنبال استقبال بی‌نظیر مردم به فکر ایجاد مراکز عرضه دائمی محصولات خود افتاده‌اند.

قبادی بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن را نوعی هویت‌سازی برای عفاف و حجاب دانست و گفت: شکل گیری بسیاری از مؤسسات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب از متن نمایشگاه عفاف و حجاب شکل گرفته است.

رییس کارگروه مد و لباس با تاکید براینکه  تنوع و تکثر محصولات این نمایشگاه پاسخگوی اکثر سلایق است گفت: از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به ارائه طرح‌های جدید در لباس اجتماع نوجوان است.

 وی در ادامه  گفت: همچنین لباس اجتماع کودک، مردان و زنان نیز در این نمایشگاه در 30 غرفه از مجموع 200 غرفه به ارائه محصولات خود پرداخته‌اند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول