اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

بیانیه نماینده حماس در ایران در محکومیت حملات تروریستی اخیر در تهران

نماینده حماس در ایران، بیانیه‌ای در محکومیت حملات تروریستی تهران صادر کرد و این حادثه را به ملت بزرگ ایران، رهبری، دولت و بازماندگان قربانیان تسلیت گفت.

بیانیه نماینده حماس در ایران در محکومیت حملات تروریستی اخیر در تهران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در ایران با صدور پیامی جنایات تروریستی دیروز (چهارشنبه) در تهران را محکوم کرد.

جنبش حماس نیز دیروز با صدور بیانیه جداگانه ای این حملات را محکوم کرده بود.

بنا به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، متن پیام نماینده حماس در ایران به شرح زیر است: 

جنبش مقاومت اسلامی حماس با تاسف و تالم شدید خبر حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران را دنبال کرد.

امروز خشونت و تروریسم افسار گسیخته منطقه عربی و اسلامی را در چرخه باطلی قرار داده است که تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی را تنها بهرمند از این وضعیت ساخته و به آن جان تازه ای نیز بخشیده است.

بدون شک این شرایط آشفته برای اشغالگران اسرائیلی، این دشمنان گذشته، حال و آینده منطقه، فرصت آفرین و برای جهان اسلام تهدیدزا و آن را هر روز با چالشهای به مراتب دشوارتری مواجه می سازد.

اکنون راه مقابله با این وضعیت دشمن پسند منطقه ای کنارگذاشتن اختلافات، یکپارچه شدن تلاشها در مسیر نجات همگانی و مبارزه با اساس تروریسم و خشکاندن آن در فلسطین اشغالی و عقیم گذاشتن پروژه عادی سازی با تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است.

ملت فلسطین که نزدیک به 70 سال است، قربانی کریه ترین اشکال تروریسم است، بهتر رنجها و آلام قربانیان این پدیده شوم را درک می کند.

از سوی خود و به نمایندگی از ملت رنجیده فلسطین و برادرانم در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن محکوم کردن شدید حوادث تروریستی اخیر در تهران، جانباختن تعدادی از شهروندان عزیز ایرانی را به ملت بزرگ ایران، رهبری معظم و دولت جمهوری اسلامی و بازماندگان قربانیان تسلیت می گویم و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند شافی مسالت دارم.

خالد قدومی

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس
پنجشنبه 18 خرداد 1396
 8 ژوئن 2017

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول