اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان:

خیر سلطانیه‌ای حامی 121 یتیم شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: خیر نیک‌اندیش سلطانیه‌ای سرپرستی 121 یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفت.

خیر سلطانیه‌ای حامی 121 یتیم شد

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 477 یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هستند، گفت: همچنین در قالب طرح محسنین نیز یک هزار و 570 یتیم از خدمات کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند می‌‎‎شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه سال قبل 950 نفر از خیران در قالب این طرح‌ها به جمع حامیان همکار با این نهاد اضافه شدند، تصریح کرد: در تلاش هستیم که امسال در ماه مبارک رمضان تعداد حامیان ایتام 3 هزار و 200 نفر افزایش پیدا کند.

حسنلو با اشاره به اینکه امسال نیز در ماه مبارک رمضان حامی‌یابی برای ایتام در حال انجام است، گفت: همچنین در شب‌های قدر نیز پایگاه‌های حامی‌یابی در استان و در محل‌هایی که مراسم احیای شب قدر برگزار می‌شود، حامی‌یابی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز ماه مبارک رمضان نیز خیر نیک‌اندیش سلطانیه‌ای سرپرستی 121 یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفته است، تصریح کرد: این خیر نیکوکار همزمان با ماه مبارک رمضان سرپرستی 51 یتیم و 70 فرزند محسنین در شهرستان سلطانیه را برعهده گرفت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: کمک این حامی برای این تعداد افراد زیر سرپرستی خود ماهیانه 8 میلیون و 500 هزار تومان است.

حسنلو در ادامه به سایر برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی در ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: اطعام مددجویان، اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور دیدار با خانواده‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد در ماه رمضان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی و حل بهتر مشکلات نیازمندان نیازمند یاری همه خیران است، از خیران خواست در این ماه کمیته امداد امام خمینی را در ارائه خدمات به محرومان همراهی کنند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول