اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته شدن ۵ غیرنظامی سوری دیگر در الرقه/ تسلط نیروهای دموکراتیک سوریه بر سد «البعث»

مرکز هماهنگی عناصر مسلح سوری از کشته شدن ۵ نفر از غیرنظامیان سوریه در حمله توپخانه‌ای «نیروهای دموکراتیک کُرد» تحت حمایت آمریکا در شهر الرقه خبر داد.

کشته شدن ۵ غیرنظامی سوری دیگر در الرقه/ تسلط نیروهای دموکراتیک سوریه بر سد «البعث»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به مرکز هماهنگی‎های عناصر تروریستی و مسلح سوریه گزارش داد که پنج نفر از غیرنظامیان سوری بر اثر حمله توپخانه‌ای نیروهای دموکرتیک کرد در شهر الرقه جان خود را از دست دادند.

نیروهای دموکراتیک سوریه پس از منطقه «المنصوره» از چنگال داعش، بر سد «البعث» در ریف غربی الرقه مسلط شوند و امروز کنترل این سد را در دست خود گرفته‎اند.

«نیروهای دموکراتیک سوریه» تحت حمایت ایالات متحده روز گذشته نیز بر منطقه «المنصوره» که بزرگترین منطقه در غرب الرقه محسوب می‏‌شود، مسلط شدند.

گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه شامل یگان‎های کُرد و عرب است که تابستان سال گذشته عملیات آزادسازی الرقه واقع در شمال سوریه را آغاز کرد. آمریکا هفته گذشته برای یگان‎های دفاع مردمی کُرد که بخش اصلی گروه نیروهای دموکراتیک سوریه هستند، سلاح ارسال کرده است.

درگیری بین نیروهای دمکراتیک کرد سوریه و عناصر داعش در الرقه ماه‎هاست که ادامه دارد و طی این مدت ده‎ها نفر از غیرنظامیان سوری ساکن الرقه به دلیل حملات هوایی ائتلاف آمریکا کشته شدند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول