اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

امام جمعه پلدختر تاکید کرد

لزوم بازخوانی ویژه شخصیت امام خمینی(ره)/ مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در پلدختر برگزار می شود

امام جمعه پلدختر گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با شکوهتر از سال‌های گذشته در پلدختر برگزار می‌شود.

لزوم بازخوانی ویژه شخصیت امام خمینی(ره)/ مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در پلدختر برگزار می شود

حجت الاسلام محمد سوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: این مراسم راس ساعت 19 عصر روز یک‌شنبه 14 خرداد ماه جاری در مسجد جامع شهر پلدختر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خواستار برگزاری مطلوب این مراسم شد.

امام جمعه پلدختر افزود: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگ و منحصر به فرد تاریخ اسلام است که تمام قد و با شجاعت در مقابل استکبار و ظلم و ستم ایستادند و در این روز باید شخصیت این عالم وارسته بازخوانی شود.

 وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده و شخصیتی منحصر به فرد وکم نظیر و یک اندیشمند خداشناس بود که دنیا را تحت تاثیرقرارداد .

حجت الاسلام سوری با بیان این که ساده‌زیستی سرلوحه کار امام خمینی (ره) بود، افزود: امام راحل این شخصیت بزرگ تاریخ که خدمت به مردم را ارزش بزرگی می‌دانستند در اوج ساده زیستی اما از آراستگی ظاهر برخوردار و شجاعت وی بر هیچ کس پوشیده نیست.

امام جمعه پلدختر گفت : امام خمینی (ره) یکی از شخصیت‌های استثنایی در تاریخ اسلام بودند که نه تنها به گردن نظام، انقلاب و مردم ایران بلکه به گردن تاریخ حق حیات دارند.

حجت الاسلام سوری افزود: امام راحل حکومت ظالم ستمشاهی را در ایران به پایان رساند و حکومت اسلامی را بنا کردند اکنون نیز با بهره‌گیری از اندیشه‌های ارزشمند وی به عنوان چراغ راه باید در مقابل مستکبران و زورگویان ایستاد .

وی گفت: به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و در جهت ترویج اندیشه‌ها و آرمان‌های والای این بزرگمرد تاریخ نمایشگاه کتاب از آثار امام در مقابل درب ورودی مسجد جامع شهر برپا شود.

انتهای پیام/85016

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول