اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

امتناع وکیل ترامپ از توضیح به سنا در خصوص رابطه با روسیه

سنا وکیل ترامپ را برای توضیح در خصوص روابطش با دولت روسیه و کمک احتمالی به دخالت مسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری احضار کرده ولی آقای وکیل با «کلی و غیرقابل‌پاسخ» خواندن سوالات داخل دعوتنامه، از رفتن به سنا امتناع کرده است.

امتناع وکیل ترامپ از توضیح  به سنا در خصوص رابطه با روسیه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تحقیقات کنگره در خصوص احتمال ارتباط تیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با روس‌ها و دخالت مسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکایی‌ها کماکان ادامه دارد و افراد جدیدی به این پرونده وارد شده‌اند.

رقبای ترامپ در انتخابات یعنی دموکرات‌ها می‌گویند که اطراف رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با روس‌ها تبانی کرده‌اند و مسکو با توجه به رابطه گرم میان ترامپ و پوتین، با افشای اطلاعات مخرب علیه «هیلاری کلینتون» زمینه رئیس‌جمهور شدن ترامپ را هموار کرده است.

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز خبر داده که «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ برای ارائه توضیحات در خصوص این مسئله، به سنا دعوت شده تا در برابر اعضای کمیته منتخب اطلاعاتی شهادت دهد.

کوهن گفته که سناتورها از وی خواسته‌اند درباره ارتباطات شخصی خود با هر فرد مرتبط با دولت روسیه توضیح دهد.

وکیل ترامپ اما این دعوت را نپذیرفته و گفته: «من این دعوت را رد کردم چون درخواست (مندرج در دعوتنامه) با ادبیاتی ضعیف نوشته شده بود و (سواالت موجود در آن) بسیار کلی و غیرقابل‌پاسخ بود.»

کمیته منتخب اطلاعاتی سنا پنج‌شنبه هفت گذشته مصوبه‌ای داشت که به رئیس این کمیته اجازه احضار افراد برای پاسخ به سوالات اعضاء را می‌دهد؛ هنوز مشخص نیست که آیا سنا از این حق قانونی برای کشاندن وکیل ترامپ به جایگاه شهود استفاده می‌کند یا خیر.

خبرنگار شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز پس از دیدن متن دعوتنامه مایکل کوهن گفته که متن آن دقیقا شبیه متن دعوتنامه‌ای بوده که پیش از آن برای »مایکل فلین» مشار سابق امنیت ملی ترامپ و برخی اطرافیان دیگر رئیس‌جمهور آمریکا ارسال شده بوده است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول