اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

کچویی در گفت‌وگو با فارس:

امیدواریم ولایتی راهی را که شروع کرده ادامه دهد/ به دور از انصاف است که دانشجویی با مشقت شهریه بدهد و مدیری آن را خرج فرزندش کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد رباط‌کریم گفت: به دور از انصاف، اسلام و حتی انسانیت است که دانشجویی مستضعف و یتیم، با مشقت شهریه دانشگاهش را بدهد و مدیری آن را خرج تفریح فرزندش کند.

امیدواریم ولایتی راهی را که شروع کرده ادامه دهد/ به دور از انصاف است که دانشجویی با مشقت شهریه بدهد و مدیری آن را خرج فرزندش کند

مهراد کچویی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن حمایت از تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد، گفت: دانشگاه آزاد سال‌هاست زیرنظر افراد خاصی اداره می‌شود که متأسفانه هیچ گونه بازرسی و حسابرسی مستقل در آن انجام نشده است و هر روز شاهد تخلفات گسترده در آن هستیم. 

وی ادامه داد: در زمانی که آقای ولایتی قصد برخورد با مفسدان اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی را دارد شروع برخوردش از میرزاده است، این موضوع زنگ خطری است که نشان می‌دهد در این سال‌ها چه اتفاقی در دانشگاه آزاد افتاده است. 

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: برای تهیه شهریه یک ترم دانشگاه آزاد مجبور هستم روزی 11 ساعت کار کنم حال می‌بینم این پول که با زحمت فراوان تهیه می‌شود باعث سوءاستفاده و فساد برخی افراد در دانشگاه آزاد می‌شود. فرای از اینکه این کار غیرقانونی و غیرشرعی است فساد در شهریه دانشجویان بی‌بضاعت یک کار غیرانسانی است. 

وی خاطر نشان کرد: به دور از انصاف، اسلام و حتی انسانیت است که دانشجویی مستضعف و یتیم، با مشقت شهریه دانشگاهش را بدهد و مدیری آن را خرج تفریح فرزندش کند.

کچویی با تأکید بر اینکه امیدواریم آقای ولایتی راهی را که در دانشگاه ‌آزاد شروع کرده ادامه دهد، اظهار داشت: عزیزی هم در پی قدرت و اقبال مردمی در بین مسئولین داریم که هر از گاهی برای بیان آنکه «من هم هستم» می‌آید و‌ چند جمله  عوام پسند می‌گوید و تشریف می‌برند تا انتخابات بعدی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول