اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

71 موسسه غیر انتفاعی زیر نظر بهزیستی زنجان فعال است

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: 71 موسسه غیر انتفاعی و غیر دولتی زیر نظر بهزیستی استان زنجان در حال فعالیت است.

71 موسسه غیر انتفاعی زیر نظر بهزیستی زنجان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی قیداری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث جمع و جذب مشارکت‌های مردمی آنچه مسلم بوده، وجود این مشارکت‌ها از قدیم‌الایام است.

وی با اشاره به اینکه از گذشته افراد مورد اعتماد اقدام به جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی برای کمک به افراد نیازمند می‌کردند، عنوان کرد: این اقدامات در گذشته بیشتر در مساجد و مراکز مذهبی و توسط هیأت امنا انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه امروزه سازمان بهزیستی در تلاش است، براساس ظرفیت‌های موجود خود مشارکت‌های مردمی را سازمان‌دهی کند، اضافه کرد: این سازمان‌دهی در راستای هزینه‌کرد این مشارکت‌ها  در بین افراد زیر مجموعه بهزیستی از جمله کمک به سالمندان، ایتام و ... است.

محمدی قیداری خاطر نشان کرد: 71 موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی زیر نظر بهزیستی استان زنجان در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه خیریه‌های مختلفی زیر مجموعه دستگاه‌های گوناگون مشغول به فعالیت هستند، افزود: این خیریه‌ها براساس فعالیت تخصصی خود باید از دستگاه‌های ذی‌ربط مجوزهای لازم را دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه صدور قبض، برپایی چادر و توزیع قلک با هر عنوان برای موسسات خیریه زیر مجموعه بهزیستی نمی‌تواند بدون مجوز کتبی از اداره کل بهزیستی انجام شود، گفت: این مجوزها دارای محدودیت‌های مکانی و زمانی خواهد بود.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول