اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

تامین 64 درصد هزینه‎های مسکن مهر زنجان از طریق بانکی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 64 درصد از تامین مالی پروژه‎های مسکن مهر استان زنجان از طریق‎ها بانک‌ها بوده است.

تامین 64 درصد هزینه‎های مسکن مهر زنجان از طریق بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کلیم‌الله وثوقی ظهر امروز در مراسم افتتاح 2 هزار و 362 واحد مسکونی مهر در استان اظهار کرد: اکنون شاهد به بارنشستن مجموعه عظیمی از تلاش‌ها در استان زنجان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعامل درست و سازنده مسؤولان موجب انجام کارهای بزرگ می‌شود، تصریح کرد: زنجان به عنوان نخستین استان کشور، جشن اختتامیه پروژه‌های مسکن مهر را برگزار می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این افتخار با توان فنی، اجرایی و اجرایی استان به دست آمده است، اضافه کرد: همه مراحل طراحی، اجرایی و نظارت پروژه توسط پیمانکاران، مشاوران و عوامل فنی استان زنجان آنجا شده است.

وثوقی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر از سال 84 آغاز شده بود، اضافه کرد: مدیریت پروژه در شهرهای بالای 25 هزار نفر بر عهده اداره‌کل راه و شهرسازی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 21 هزار 956 واحد مسکونی مهر در شهر زنجان، بیش از 3 هزار واحد در شهر ابهر و یک هزار و 157 واحد در شهر خرمدره احداث شده است، افزود: 28 هزار و 28 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان زنجان احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بالغ بر 4 هزار و 2 واحد مسکونی مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان زنجان احداث شده است، یادآور شد: در مجموع 32 هزار و 30 واحد مسکونی مهر در استان احداث و تحویل متقاضیان شده است.

وثوقی با بیان اینکه دولت همچنین از روستاها غافل نشده و بیش از 40 هزار واحد مسکونی روستایی از سال 84 تاکنون در سطح استان زنجان مقاوم‎سازی شده است، ادامه داد: تسهیلات پیش‎بینی شده برای مسکن مهر از 7 میلیون تومان تا 16 میلیون تومان بود که به دلیل تحریم‎های ظالمانه و بروز مشکلاتی در سال 91 میزان تسهیلات بانکی افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات بانکی در نهایت به 40 میلیون تومان رسیده است، تصریح کرد: در مجموع تاکنون بیش از یک هزار میلیارد تومان برای پروژه‎های مسکن مهر در استان زنجان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان میزان تسهیلات بانکی پرداخت شده را در حوزه مسکن مهر در استان 790 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 450 میلیارد تومان هم آورده خود مردم بوده است.

وثوقی با اشاره به اینکه 64 درصد از تامین مالی پروژه‎های مسکن مهر در استان زنجان از طریق بانک‎ها بوده است، ادامه داد: در حال حاضر پروژه 250 واحدی «هوجستان» زنجان دچار مشکلاتی است که برای رفع آن تلاش می‎شود.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول