اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

آخرین نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان/ «ناصر گرزین» بیشترین رای شورای شهر گرگان را کسب کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات گلستان آخرین نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان را اعلام کرد.

آخرین نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان/ «ناصر گرزین» بیشترین رای شورای شهر گرگان را کسب کرد

علی‌اصغر طهماسبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ناصر گرزین با کسب 25 هزار و 549 رای، محمدابراهیم جرجانی با کسب 22 هزار و 941 رای، علی اصغر یوسفی با کسب 22 هزار و 136 رای، حمیدرضا آقاملایی با کسب 20 هزار و 716 رای، مهران کاظم نژاد با کسب 20 هزار و 705 رای، فائزه عبداللهی با کسب 20 هزار و 512 رای، حسین ربیعی با کسب 20 هزار و 230 رای و سعید رحیمی با کسب 16 هزار و 942 رای و سیدمحمد مرتضوی با کسب 16 هزار و 454 رای موفق شدند به پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان راه یابند.

وی اضافه کرد: سیدمیثم حسینی با کسب 15 هزار و 625 رای، صفرعلی پایین‌محلی با 13 هزار و 483 رای، ابوالفضل تجری با 10 هزار و 784 رای، امیرعبدالسلام مهیمنی با 10 هزار و 298 رای و حجت مقسم با 10 هزار و 101 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی دیگر شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران می‌توانند نتایج انتخابات مناطق خود را به طور رسمی در اختیار رسانه‌های رسمی کشور قرار دهند.

طهماسبی در خصوص برگزاری جشن‌ توسط هواداران نامزدهایی که در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری انتخابت شدند، تاکید کرد: برگزاری جشن‌‌ها باید بر اساس دستورالعلمل صادر شده توسط شورای امنیت ملی برگزار شود و تقاضا داریم مسئولان ستادهای انتخاباتی این موضوع را رعایت کنند و صحنه رقابتی که گذشت را به صحنه رفاقت تبدیل کنند تا شرایط طوری رقم نخورد که مجبور شویم نسبت به برگزاری مراسم خاصی ممانعت ایجاد کنیم.

وی در پایان از تمامی تلاش‌های خبرنگاران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول