اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

طبیب‌زاده در گفت‌وگو با فارس

حرکت روزنامه دولتی ایران بسیار ناجوانمردانه بود/اقدام مهندسی شده برای سوءاستفاده از وجهه سردار سلیمانی

زهره طبیب زاده درخصوص اقدام روزنامه ایران و انتساب شایعه به سردار سلیمانی گفت: این اقدام بسیار ناجوانمردانه است و سردار سلیمانی می‌تواند از این روزنامه شکایت کند.

حرکت روزنامه دولتی ایران بسیار ناجوانمردانه بود/اقدام مهندسی شده برای سوءاستفاده از وجهه سردار سلیمانی

زهره طبیب‌زاده نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، درباره شایعات منتسب شده به سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک وضعیت خاصی در جامعه دارد و به خاطر وجهه مثبتی که ایشان دارد گرایشش به یک کاندیدای خاص می‌تواند صحنه رقابت‌های سیاسی را تغییر دهد. البته از روحیه استکبارستیزی و حمایت از مستضعفین ایشان معلوم است که به کدام طرف گرایش دارند.

وی با بیان اینکه اقدام روزنامه دولتی ایران بسیار ناجوانمردانه بوده است ادامه داد: من فکر می‌کنم این جای شکایت دارد و سردار سلیمانی می‌تواند علیه این اقدام ناجوانمردانه روزنامه ایران شکایت کند زیرا این روزنامه، دیگران را به دروغ متهم می‌کند اما خودش کار آنها را انجام داده ست.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من این اقدام کاملا مهندسی شده است از طرف کاندید دولت  برای مال خود کردن آراء به وسیله وجه مثبت سردار سلیمانی.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول