اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

زهره الهیان در گفت‌و‌گو با فارس:

رسانه‌های دولتی برای کسب آرا هر چهره‌ای را نردبان خود می‌کنند/دروغ آنها درباره سردار سلیمانی رو شد

زهره الهیان درخصوص بحث مربوط به شایعه پراکنی درباره قاسم‌ سلیمانی گفت: این شایعه‌پراکنی از برنامه‌های اصلی دولت است که برای بدست آوردن رأی دست به انجام هر کاری می‌زند.

رسانه‌های دولتی برای کسب آرا هر چهره‌ای را نردبان خود می‌کنند/دروغ آنها درباره سردار سلیمانی رو شد

زهره الهیان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس،‌ در خصوص جعل روزنامه ایران و شایعه‌پراکنی درباره سردار قاسم سلیمانی گفت: این دروغ پراکنی و شایعه‌پراکنی روزنامه‌های زنجیره‌ای از برنامه‌های اصلی جریانی است که در دفاع از روحانی و فعالیت تبلیغاتی او میپردازند.

وی ادامه داد: در برنامه‌های تبلیغاتی آقای روحانی دروغ و تهمت و ایجاد فضای روانی در جامعه یکی از اصول کاری آنها است و به هیچ وجه به دایره اخلاق و موازین شرعی توجهی ندارد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه دروغ آنها ثابت شده و طرفداران روحانی باید به این موضوع توجه داشته باشند، اظهار داشت: این دروغ و شایعه به واسطه تکذیبیه سردار سلیمانی رو شده است و طرفداران روحانی باید به این موضوع توجه داشته باشند که کاندیدشان برای کسب آراء از چه وسایلی استفاده می‌کند و هر چهره‌ای را نردبانی برای خود بنا می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول