اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

اجرای طرح «هر خانواده شهید حامی یک یتیم» در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه رسیدگی به ایتام و نیازمندان ادامه راه شهدا در حوزه ایثارگری است از اجرای طرح «هر خانواده شهید حامی یک یتیم» در زنجان خبر داد.

اجرای طرح «هر خانواده شهید حامی یک یتیم» در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه شهدا در همه کارهای اثربخش در حوزه فرهنگ‌سازی حضور معنوی دارند، اظهار کرد: امروز خانواده‌های آنها با این نگاه برای انجام کارهای خیر در حوزه فقرزدایی جریان‌‌ساز هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید ریشه در انقلاب دارند، افزود: از نهادهای اثرگذار در نظام هستند، گفت: اهداف هر دو نهاد و فعالیت‌های آنها در حوزه‌های کارکردی خود همسو با اهداف نظام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه ایثارگری از شاخصه‌های مهم شهدای گرانقدر است، گفت: امروز معنای ایثارگری در کنار ترویج فرهنگ شهادت انجام کارهای خیر و کمک به ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در حوزه رسیدگی به امور فقرا و ایتام است.

کاظمی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا پرورش‌دهنده این شهدا در حوزه ایثار و شهادت بودند و امروز در مبارزه با تهاجم فرهنگی پیش‌قدم هستند، تصریح کرد: شهدا در همه کارهای اثربخش در حوزه فرهنگ‌سازی حضور معنوی دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح «هر خانواده شهید حامی یک یتیم» با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: افتخار همه کارکنان بنیاد شهید این است که مددکار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه خانواده‌های شهید در این حوزه و در رسیدگی به ایتام سفیر و ترویج دهنده این کار خیر هستند، تصریح کرد: با این کار گفتمان جدیدی در حوزه ایثارگری شکل گرفته و در  تامین معاش اقشار ضعیف جامعه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول