اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آغاز به کار کرد/ 340 مقاله به کنفرانس رسیده است

ششمین دوره کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با عنوان «تعمیق و تکمیل الگوی پایه» صبح امروز با حضور اندیشمندان و محققان حوزوی و دانشگاهی آغاز به کار کرد.

ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آغاز به کار کرد/ 340 مقاله به کنفرانس رسیده است

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با عنوان "تعمیق و تکمیل الگوی پایه" صبح امروز(چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه) در سالن اجتماعات کتابخانه ملی با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی،اندیشمندان و صاحبنظران دانشگاهی و حوزوی در حال برگزاری است.
هادی اکبرزاده دبیر ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به اینکه این کنفرانس گام بلندی در راستای تولید محتوا و تعمیق ادبیات موضوعی برداشته است، بیان داشت:از سال 1391 تا کنون با مشارکت حدود 2 هزار پژوهشگر حوزه و دانشگاه در تالیف و تدوین این مجموعه مقالات، گنجینه علمی ارزشمندی فراروی دست اندرکاران طراحی و تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت قرار داده است.
وی افزود:از نخستین کنفرانس تا کنون به مرور فضای ذهنی اندیشمندان و پژوهشگران از حوزه چیستی و چرایی الگو به حوزه پیچیده تر چگونگی طراحی و اجرای آن منتقل شده است. کاهش تدریجی بسامد مقالات انتزاعی و افزایش شمار مقالات انضمامی و نزدیک به حوزه عمل گواه این مدعاست.
اکبرزاده ابراز داشت: در مهلت مقرر 502 مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس واصل شد که پس از داوری های گسترده توسط حدود 80 نفر از شخصیت های علمی نهایتا 340 مقاله پذیرفته شد که 111 مقاله در قالب شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارایه خواهد شد.
وی ادامه داد: هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بهار سال آینده با عنوان "از الگوی پایه به سوی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت" با هدف رویکرد تخصصی از منظر عرصه ها به کل الگوی پیشرفت برگزار خواهد شد.
دبیر ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با بیان اینکه پرداختن به رویکردهای معنوی و تربیتی،فرهنگی و علمی و آمایشی و زیست محیطی از دیگر اهداف هفتمین کنفرانس است، خاطرنشان کرد: در طی برگزاری کنفرانس 1300 مقاله علمی با 26 هزار متن علمی واصل شده که در ششمین کنفرانس 61 درصد مقالات با تعداد 275 به شهرستانی ها اختصاص دارد، همچنین تعداد مقالات بانوان در این دوره 127 مقاله و 351 مقاله را آقایان نوشته اند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول