اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

امام جمعه موقت گرگان:

انسان آزاد به دور از قدرت‌ طلبی است/ وعده‌ها را بشنوید و بهترین فرد را انتخاب کنید

امام جمعه موقت گرگان گفت: منت گذاشتن و به رخ کشیدن خدمت و کار به شخص دیگری کار ناپسندی است.

انسان آزاد به دور از قدرت‌ طلبی است/ وعده‌ها را بشنوید و بهترین فرد را انتخاب کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه امروز گرگان اظهار کرد: منت گذاشتن و به رخ کشیدن خدمت و کار به شخص دیگری کار ناپسندی است.

وی با اشاره به روز بعثت گفت: ما باید فلسفه روزهای بزرگ همانند بعثت را بدانیم و توجه کنیم که روح وجودی این روزها چیست و تنها به تعطیلی روزها و مناسبت‌های ملی و مذهبی اکتفا نکنیم.

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: امروز در سوریه کودکان و مردم مظلوم را کشتند و صدای کسی در نیامد و حال اگر در کشوری دیگر اتفاق کوچکتری می‌افتاد داد مدعیان حقوق بشر تا همه جا می‌پیچید.

برقرار با اشاره به اینکه انبیاء برای رهایی انسان از این بردگی‌ها و اسارت‌ها آمده‌اند گفت: انسانی که از شهوت‌ها و قدرت‌طلبی و ظلم به دور باشد انسانی آزاد و سربلند است.

وی با اشاره به آیات قرآن و توصیه اهل بیت درباره انتخاب درست در زندگی تاکید کرد: در ایام انتخابات خیلی وعده‌ها می‌شنویم و باید در سخنان نامزدها بیاندیشیم و ببینیم این افراد چقدر اهل عمل و تقوا هستند و بعد بهترین فرد را انتخاب کنیم.

امام جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: بهترین چیزی که می‌تواند فرد را به خدا نزدیک کند این است که ابتدا خود و خدای خود را بشناسد و بعد از معرفت نماز است که انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

برقرار تاکید کرد: انسان به طور ذاتی خداجوی است و باید هر فردی در زندگی مراقب باشد تا شیطان سعی نکند تا با ارتکاب اعمالی گناهکارانه، انسان از خداوند بزرگ دور شود.

وی در پایان ابراز کرد: همه ما باید در زندگی تقوا پیشه کنیم و مراقب اعمال خود باشیم زیرا در روز قیامت همه باید پاسخ تمامل اعمال خود را بدهیم و چه بهتر است که در روزهای حیات خود با اجرای دستورات الهی به رستگاری برسیم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول