اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دهقان در گفت وگو با فارس:

مناظره ضبط شده دیگر مناظره نیست/ عدم پخش مستقیم مناظره‌ها ناشی از ضعف دولت است/ صداوسیما نباید بپذیرد

نماینده مردم طرقبه و شاندیز گفت: در همه دنیا مردم بر مبنای مناظره‌های زنده تلویزیونی قضاوت خود را انجام می‌دهند و اینکه مناظره‌ها ضبط شده باشد امر منسوخی است.

مناظره ضبط شده دیگر مناظره نیست/ عدم پخش مستقیم مناظره‌ها ناشی از ضعف دولت است/ صداوسیما نباید بپذیرد

محمد دهقانی نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به فشار دولت بر عدم پخش مناظره‌های زنده تلویزیونی ریاست جمهوری اظهار داشت: 4 سال از عمر دولت یازدهم گذشته و دولت باید پاسخگو باشد. اما متاسفانه از پاسخگویی فرار می‌کند.

وی تصریح کرد: در همه دنیا مردم بر مناظره‌های زنده تلویزیونی قضاوت خود را انجام می‌دهند و ا ینکه مناظره‌ها ضبط شده باشد امر منسوخی است.

دهقان با تاکید بر اینکه مناظره ضبط شده دیگر مناظره نیست افزود: مهندسی تبلیغاتی است که دولت از آن استفاده می‌کند و در واقع نمی‌خواهد که مردم حقایق را بدانند و صدا و سیما نباید زیر بار  این امر برود و باید همانند دوره‌های گذشته مناظره‌ها به صورت زنده باشد.

وی تاکید کرد: در مناظره‌های زنده است که مردم می‌فهمند کدام نامزد توان بیشتری داشته و برنامه دارد و کدامیک نقاط ضعف دارند. از این رو دولت به دلیل اینکه عملکرد مناسبی نداشته این موضوع را مصوب کرده که صدا و سیما نباید در این زمینه کوتاه بیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول