اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی تأکید کرد

لزوم تشکیل شورای مجموعه روابط عمومی‌ دستگاه‌های خراسان جنوبی

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: تثبیت شورای روابط عمومی یکی از نیازهای حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی استان است.

لزوم تشکیل شورای مجموعه روابط عمومی‌ دستگاه‌های خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیمان حاجی‌رضایی بعد از ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار داشت: معرفی جایگاه روابط عمومی‌ها باید بیشتر در بدنه دولت و دستگاه‌های اجرایی اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت اختیارات در حوزه روابط عمومی‌ها که آمیخته با بخش‌های اداری و خدماتی می‌شود جایگاه روابط عمومی‌ها را زیر سؤال برده و ارائه خدمات را تحت‌اشعاع قرار داده است، تصریح کرد: باید از لحاظ مالی و دادن اختیارات برای خدمات‌رسانی به مردم تبیض اختیار به روابط عمومی‌ها دیده شود.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یادآور شد: تثبیت شورای روابط عمومی یکی از نیازهای حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی استان است.

حاجی‌رضایی ادامه داد: تشکیل این شورا در انسجام و اتحاد روابط عمومی‌ها، کمک به اطلاع‌رسانی صحیح عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی و همچنین کمک به آموزش روابط عمومی‌ها مؤثر است.

وی یکی دیگر از درخواست‌های مجموعه‌ روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان را ارتقاء جایگاه مدیران روابط عمومی به مشاوران رؤسای دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: باید روابط عمومی به گونه‌ای پیشنهاد و عمل کنند که این ذهنیت در بین رؤسای دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: روابط عمومی یک پست نبوده بلکه پل ارتباطی بین مردم و سازمان‌ها است.

انتهای پیام/69027

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول