اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

برنامه‌های هفته معلم باید مبتکرانه و جذاب باشد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت نوآوری در طراحی برنامه‌های هفته معلم، گفت: برنامه‌های هفته معلم باید جذاب و مبتکرانه باشد.

برنامه‌های هفته معلم باید مبتکرانه و جذاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ظهر امروز فرج الله رزاقی در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم که به منظور برنامه‌ریزی برای طراحی برنامه‌های ویژه هفته معلم برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به کیفیت و محتوای برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم باید در شان همکاران عزیز ما برگزار شود و به گونه‌ای باشد که در عین رعایت صرفه‌جویی و جلوگیری از اسرافِ زمان، هزینه و نیروی انسانی، تکریم جایگاه والای معلمان به نحو شایسته‌ای صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه معلمان یکی از مهم‌ترین اقشاری هستند که رشد و پیشرفت جامعه مرهون خدمات و تلاش‌های آنان است، افزود: امیدواریم در جامعه اسلامی که معلمی به عنوان شغل انبیا و اولیای الهی معرفی شده است مردم به جایگاه عظیم و محترم معلم بیش از گذشته توجه کرده و با کمک‌های فکری خود به معلمان آنها را در مسیر پرورش نیروهای معتمد و متعهد برای کشور یاری کنند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس بر نوآوری در طراحی برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم باید مبتکرانه و جذاب باشد.

گفتنی است در این جلسه معاون پژوهشی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز گزارشی از روند اجرای مصوبات پژوهشی از ابتدای سال تحصیلی تا کنون ارائه کرد.

انتهای پیام/ 83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول