اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرکل امور طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد خبر داد

احداث ۱۵ تالار مرکزی در استان‌ها/ تالار بزرگ مرکزی سمنان به‌صورت تخصصی ساخته می‌شود

مدیرکل دفتر امور طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از احداث ۱۵ تالار مرکزی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: تالار بزرگ مرکزی سمنان با کاربری فرهنگی و به‌صورت کاملاً تخصصی ساخته خواهد شد.

احداث ۱۵ تالار مرکزی در استان‌ها/ تالار بزرگ مرکزی سمنان به‌صورت تخصصی ساخته می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مسعود معمار در نشست هماهنگی ساخت تالار بزرگ مرکزی سمنان که با حضور معاون امور عمرانی استاندار سمنان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: 15 تالار مرکزی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های مختلف در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: این تالارها با پیشرفت فیزیکی بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی در استان‌ها در حال ساخت هستند.

مدیرکل دفتر امور طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبود سالن مجهز و شایسته استانی را از مشکلات و نیازهای اساسی سمنان دانست و گفت: پروژه بزرگ تالار مرکزی سمنان با کاربری فرهنگی و به‌صورت کاملاً تخصصی ساخته خواهد شد.

معمار افزود: با حمایت مستقیم و مساعدت مسؤولان استانی، زمین خوبی و در مکانی مناسب برای ساخت این پروژه در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفته است و با طی مراحل قانونی به‌زودی به‌صورت رسمی واگذار خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا تالار مرکزی سمنان با کیفیت و معماری مناسب و مطابق با شرایط و بافت سمنان به‌گونه‌ای ساخته شود که به‌عنوان یکی از نمادهای استانی مطرح شود.

مدیرکل دفتر امور طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مطالعات اولیه برای ساخت تالار مرکزی سمنان انجام شده است، ادامه داد: برای ساخت و تکمیل این پروژه مناقصه کشوری برگزار خواهد شد.

در این نشست فرماندار سمنان، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان، شهردار سمنان و جمعی از مسؤولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول