اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین: با نزدیک شدن ارتش سوریه به پیروزی، تنها تروریست‌ها از حمله شیمیایی نفع می‌بردند

سخنگوی کاخ کرملین با محکوم کردن حمله شیمیایی اخیر در سوریه تأکید کرد، با نزدیک شدن نیروهای ارتش سوریه به پیروزی، تنها تروریست‌ها می‌توانند از حمله شیمیایی در سوریه نفع برده باشند.

کرملین: با نزدیک شدن ارتش سوریه به پیروزی، تنها تروریست‌ها از حمله شیمیایی نفع می‌بردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد، در شرایطی که ارتش سوریه در تمامی مسیرها در شرف پیروزی قرار گرفته است، تنها تروریست‌ها می‌توانستند از حمله شیمیایی در سوریه نفع ببرند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف تأکید کرد که استفاده از تسلیحات شیمیایی در ادلب سوریه یک جنایت وحشتناک و خطرناک است.

وی در ادامه گفت، هنوز خیلی زود است که بخواهیم کسی را به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم کنیم چون هنوز تحقیقاتی در این خصوص صورت نگرفته است.

وزارت خارجه روسیه امروز با رد اتهامات غرب علیه دمشق تأکید کرد که باید تحقیقاتی جامع در رابطه با حادثه شیمیایی در ادلب انجام گیرد.

برخی از رسانه های معارض سوریه از سه روز پیش درباره حملات شیمیایی به ادلب علیه ارتش سوریه فضاسازی میکنند، حال آنکه این استان در اشغال تروریستها قرار دارد.

این تروریستها مدعی هستند که ارتش سوریه با حملات شیمیایی خود به خان شیخون در ادلب 64 نفر را کشته و 200 نفر دیگر نیز دچار حالت خفگی شده اند.

وزارت دفاع روسیه بامداد چهارشنبه عامل حادثه «ادلب» را انفجار انبار تسلیحات شیمیایی گروه‌های مسلح اعلام کرد.

مقام‌های کشورهای غربی، دولت بشار اسد را به انجام حمله شیمیایی در این منطقه متهم کرده‌اند. دمشق این اتهامات را قاطعانه رد کرده است.  

دولت سوریه در سال 2014 زرادخانۀ تسلیحات شیمیایی خود را به نمایندگان سازمان ملل و سازمان منع تسلیحات شیمیایی تحویل داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول