اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

رهاسازی 73 خودرو از برف و کولاک جاده‌های کوهستانی گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از رهاسازی 73 خودرو از برف و کولاک جاده‌های کوهستانی این استان خبر داد و گفت: در این ماموریت به 292 نفر امدادرسانی شده است.

رهاسازی 73 خودرو از برف و کولاک جاده‌های کوهستانی گلستان

حسین احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین آمار خدمات‌ ارائه شده جمعیت هلال احمر استان به شهروندان در طرح نوروزی، اظهار کرد: از 25 اسفدماه سال گذشته تا صبح امروز، 27 مورد امدادرسانی جاده‌ای در حوادث رانندگی به مسافران و شهروندان ارائه شده است.

وی ادامه داد: در این مدت یک مورد عملیات برف و کولاک و یک عملیات پس از وقوع زلزله در استان اجرایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در این مدت در راستای اجرای این ماموریت‌ها 67 نفر مصدوم شده که اقدامات درمانی و انتقال به مراکز درمانی برای آنها انجام شده است.

احمدی بیان کرد: در حادثه برف و کولاک به 292 نفر امدادرسانی انجام شد که 73 خودرو رهاسازی شده و تا به امروز 33 تیم عملیاتی با 76 نفر نیروی انسانی، 29 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه ست نجات و دو دستگاه خودروی کمک‌دار سبک به شهروندان و مسافران خدمت‌رسانی کرده‌اند.

وی به ایجاد چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی و انجام خدمات سلامت همانند تست فشار خون و تستس قند خون اشاره کرد و گفت: در این مدت 134 نفر در این چادرها توسط پزشکان افتخاری و امدادگران جمعیت هلال احمر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و 6 مورد نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

احمدی در پایان ابراز کرد: در این چادرها طی این مدت 251 نفر از خدمات تست قند خون و تستس فشار خون استفاده کرده‌اند که توصیه ما به مسافران این است که در طول سفر حتما نسبت به تست فشار خون و تستس قند خون خود اقدام کنند و این موضوع برای افراد دیابتی و دارای سابقه فشار خون لازم و ضروری است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول