اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

کشف بیش از 140 هزار مواد محترقه در گلستان/ بازداشت متخلفان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از 140 هزار مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: با هماهنگی مرجع قضایی متخلفان چهارشنبه آخر سال بنا به تشخیص مقام قضایی تا انتهای نوروز در بازداشت پلیس می‌مانند.

کشف بیش از 140 هزار مواد محترقه در گلستان/ بازداشت متخلفان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز

علی‌اکبر جاویدان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و به خصوص چهارشنبه آخر سال، برخی از افراد متخلف و سودجو سعی دارند با تشویق جوانان به استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد، از نظر مالی سودی را برای خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: این افراد آگاهانه و یا ناآگاهانه جوانان و نوجوانان را به سادگی به سمت خطر و استفاده از مواد خطرناک منفجره هدایت می‌کنند که به طور قطع استفده از این مواد منفجره برای همه مردم خطراتی را ایجاد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پلیس گلستان نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود موظف است با اینگونه افراد برخورد کرده و مواد منفجره و محترقه خطرناک را ضبط و جمع‌آوری کند.

جاویدان بیان کرد: در همین راستا با اقدامات انجام شده توسط پلیس گلستان تاکنون بیش از 140 هزار عدد انواع مواد محترقه و منفجره کشف و ضبط شده است.

 

بازداشت متخلفان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اینگونه جرائم نه تنها به خود فرد بلکه به افراد دیگر نیز خسارت و ضرر وارد خواهد کرد، با هماهنگی مرجع قضایی مقرر شد تا افراد مجرم و متخلف در چهارشنبه آخر سال با دستور مقام قضایی تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس باشند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: در همین راستا بر اساس تشخیص مقام قضایی، خودروی این افراد نیز توقیف خواهد شد تا بر اساس قانون با فرد متخلف و مجرم برخورد قاطع قانونی صورت گیرد.

جاویدان تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال تاکید و تقاضای ما از شهروندان این است که به جای استفاده از مواد منفجره و محترقه خطرناک، با برپایی جمع‌های خانوادگی و سنت‌های پسندیده، این ایام را جشن گرفته و به پاس تلاش‌های تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان همانند نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی و دیگر نهادها و به منظور پیشگیری از وقوع سوانح ناگوار، از ارتکاب اعمال خطرناک خودداری کنند.

وی متذکر شد: در چهارشنبه آخر سال، تاکید پلیس بر امنیت محله‌محور و برقراری نظم و آرامش با محوریت مردم است تا بتوانیم ایام خوب و بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.

جاویدان در پایان ابراز کرد: تمامی یگان‌های انتظامی استان در چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل خواهند بود و در قاطعیت کامل با مجرمان و متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول