اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون فنی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان:

فرهنگ درختکاری بین مردم گسترش یابد/ اقدامات توسعه‌ای در دستورکار قرار گیرد

معاون فنی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه فرهنگ درختکاری باید در بین مردم و جامعه نهادینه شود، گفت: توسعه و گسترش فرهنگ درختکاری در جامعه یک امر ضروری است.

فرهنگ درختکاری بین مردم  گسترش یابد/ اقدامات توسعه‌ای در دستورکار قرار گیرد

سیدهاشم موسوی‌نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حال زمین به هیج‌وجه خوب نیست و باید اقدامات توسعه‌ای جدی در دستورکار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: طرح توسعه ستاد فضای سبز به ریاست استاندار گلستان تشکیل شد و در راستای تحقق برنامه‌های ستاد، درختکاری حاشیه جاده حدود 200 کیلومتر از محورهای اصلی استان انجام شد که یک اقدام نیک و مبارک است.

 

* فرهنگ درخت و درختکاری باید در جامعه نهادینه شود

معاون فنی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اینکه فرهنگ درخت و درختکاری باید در جامعه نهادینه شود، ابراز کرد: برنامه طرح توسعه فضای سبز با همکاری دستگاه‌ها، دهیاری‌ها، نهادها و شهرداری‌ها و غیره انجام شد.

موسوی‌نژاد با اشاره به طرح توسعه فضای سبز افزود: انشاالله در مدت چهارسال آینده شاهد گونه‌های مختلف درخت در حاشیه جاده‌های استان گلستان خواهیم بود و توانستیم اقدام را از شعار به عمل تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه حال زمین اصلا خوب نیست، اذعان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند که از زمین باید محافظت کرد زیرا زمین همانند مادر ما است.

 

* اگر حال جنگل خوب نباشد حال بشر نیز خوب نخواهد بود

معاون فنی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه اقدامات جدی در راستای درختکاری باید در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: اگر حال جنگل خوب نباشد حال بشر نیز خوب نخواهد بود و این یک تهدید جدی است.

موسوی‌نژاد افزود: همه باید در راستای حفظ و توسعه درختکاری و فضای سبز کوشا باشیم و اگر افرادی اقدام مخربانه‌ای در راستای جنگل و درخت مشاهده کردند با سامانه 1504 تماس حاصل کنند و به ما گزارش دهند تا پیگیری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول