اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/اختصاصی فارس/

ارتش سوریه 9 شهرک را در استان حلب آزاد کرد

نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بعد از ظهر امروز در شرق استان حلب، توانستند پیشروی قابل ملاحظه‌ای داشته باشند و 9 شهرک و و دو ارتفاع را آزاد کنند.

ارتش سوریه 9 شهرک را در استان حلب آزاد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در ادامه پیشروی‌های خود در شرق استان حلب با حملات گسترده خود علیه مواضع ترویست‌های داعش شهرک‌های «خفسه حامض»، «الدره»، «رجم الاقرع»، «تل تتون»، «مشرفه التین»، «الحریه» و ارتفاع «مشرفه تل تتون» را بطور کامل آزاد کنند.

بنا بر این گزارش شهرک‌های «البایبری التحتانی»، «خربة عقله»، «خربة صلیب» و ارتفاع «القواص» نیز در محور شمالی ایستگاه تصفیه آب دوم به طور کامل آزاد شده است.

عملیات نیروهای جبهه مقاومت از سمت شهرک‌های «طنوزه»، «رسم الباخر»، «الکیاریه» و «حبوبه کبیر» و «حبوبه صغیر» صورت گرفته است.

به گزارش فارس، ده‌ها تن از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند و عملیات نیروها به سمت شهرک‌های «البابیری»، «الحمود»، «الاقرع»، «جتاله» و «صلیبیة» در دستور کار است.

در حال حاضر نیروهای مقاومت از محور جنوبی شهرک الخفسه از (شهرک حنایا که آزاد شده) تا فرودگاه الجراح (کشیش) تنها 6 کیلومتر فاصله دارند و با ایستگاه تصفیه آب دوم نیز حدود 13 کیلومتر فاصله دارند. ایستگاه تصفیه آب دوم در شرق فرودگاه الجراح واقع شده است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول