اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:

تمام وعده‌های وزیر بهداشت به خراسان جنوبی محقق شده است / اقدامات وزارت بهداشت و درمان در طول تاریخ ایران بی‌سابقه است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امید است طرح تحول سلامت با قدرت و قوت بیشتری ادامه یابد، گفت: تاکنون تمام وعده‌های وزیر بهداشت به خراسان جنوبی اجرایی شده است.

تمام وعده‌های وزیر بهداشت به خراسان جنوبی محقق شده است / اقدامات وزارت بهداشت و درمان در  طول تاریخ ایران بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان رازی بیرجند، اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم خراسان جنوبی در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارند اما با همین وجود در امور خیر پیش‌قدم هستند.
وی بیان داشت: امید است مسؤولان بتوانند الطاف و کارهای با ارزش مردم را جبران و با صداقت و شهامت در کارهای بزرگ ورود یابند.
استاندار خراسان جنوبی به طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و توضیح داد: طرح تحول سلامت طرحی بزرگ بود که در دولت یازدهم آغاز شد و امروز رضایت مردم را در پی دارد.
پرویزی با بیان اینکه امید است طرح تحول سلامت با قدرت و قوت بیشتری ادامه یابد، افزود: تاکنون تمام وعده‌های وزیر بهداشت به خراسان جنوبی اجرایی شده است.
وی از اضافه شدن 220 تخت بیمارستانی طی سال‌های ۹۳ و ۹۴ به بیمارستان‌های استان اشاره کرد و گفت: امروز بیش از 400 تخت بیمارستانی در بیمارستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار خراسان جنوبی اقدامات وزارت بهداشت و درمان را در طول تاریخ ایران بی‌سابقه دانست و خاطرنشان کرد: امید است در سفرهای بعدی وزیر بهداشت به استان شاهد افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های جدیدی در استان باشیم.
پرویزی به پروژه‌های نیمه تمام استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم بیمارستان‌های خوسف و قاین به زودی به بهره‌برداری برسند.
وی در پایان خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: دعای خیر مردم این خطه کویری پشت سر شما خواهد بود و خدمات شما را هیچگاه فراموش نمی‌کنند.
انتهای پیام/69039 / م 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول