اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین وضعیت شاعر انقلاب

خواهر احمد عزیزی: روده کوچک از بین رفته است!

خواهر احمد عزیزی با اشاره به اینکه مشکل این شاعر انقلابی عدم خون‌رسانی به روده است، گفت: روده کوچک احمد از بین رفته است و نیاز به دعای هموطنان دارد.

خواهر احمد عزیزی: روده کوچک از بین رفته است!

زینب عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: وضعیت جسمانی احمد عزیزی مساعد نیست و امروز برای بار دوم از اتاق عمل بیرون آمده است.

خواهر احمد عزیزی با اشاره به اینکه مشکل این شاعر انقلابی عدم خون‌رسانی به روده است و رنگ این بخش از جسم وی تغییر پیدا کرده است، ادامه داد: روده کوچک احمد از بین رفته است و تقاضای ویزیت توسط متخصصان خارج از استان داده‌ایم تا معاینه شود.

وی با بیان اینکه عمل پیوند روده در ایران براساس گفته پزشکان بیمارستان انجام نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: پزشکان احمد را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کرده‌اند و بار قبل نیز تحت عمل جراحی «ایسکمی مزانتریک» قرار گرفته و تکه‌ای از روده او بریده‌ و قطع شده است که با توجه به وضعیت جسمی موجود، نیاز به دعای هموطنان دارد.

خبرگزاری فارس استان کرمانشاه که طی سالیان گذشته همواره پیگیر وضعیت جسمانی این شاعر ارزنده انقلاب بوده است، از هموطنان عزیز خواستار این است برای این شاعر انقلابی از درگاه خداوند متعال شفای عاجل طلب و دعای خیر خویش را بدرقه این هنرمند ارزنده کنند.

انتهای پیام/2700/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول