اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقام آمریکایی اذعان کرد

ترامپ در حمایت از اسرائیل، در حال بررسی خروج از شورای حقوق بشر است

معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل اذعان کرده که دولت دونالد ترامپ در حمایت از رژیم صهیونیستی، در حال بررسی خروج از این شورا است.

ترامپ در حمایت از اسرائیل، در حال بررسی خروج از شورای حقوق بشر است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اریک بارکلای» که از فوریه 2015 به عنوان معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در این وزارتخانه مشغول به کار است، در اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو، به نمایندگی از واشنگتن از مواضع این شورا علیه رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

روز یکشنبه یکی از مقامات آمریکایی اعلام کرد که دولت «دونالد ترامپ» در حال بررسی موضوع خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل است.

این منبع آگاه گفت که دولت آمریکا احتمالاً در صدد است که از این شورا که 47 کرسی دارد و قرار است روز دوشنبه (فردا)، سی و چهارمین نشست خود را برگزار کند، خارج شود(جزئیات بیشتر).

حال امروز معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در اجلاس شورای حقوق بشر، به بررسی موضوع خروج آمریکا از شورای حقوق بشر اذعان کرد.

او  گفت: «به منظور اینکه این شورا اعتباری داشته باشد چه برسد به اینکه بخواهد موفق باشد، شورا باید از مواضع غیرمتوازن و غیرسازنده‌اش جدا شود».

«اریک بارکلای» افزود: «در حالی که ما تعاملات آینده خود را بررسی می‌کنیم، دولت من در حال بررسی اقدامات شورا(حقوق بشر) به منظور اصلاحات برای حصول کامل ماموریت شورا در حفظ و ترویج حقوق بشر است».
این مقام آمریکایی مانند دیگر مقامات واشنگتن،‌ شورای حقوق بشر را به داشتن «وسواس و عقده نسبت به اسرائیل» متهم کرد.

تهدید به خروج از شورای حقوق بشر در حالی مطرح شده که مدت سه ساله عضویت آمریکا در شورا در سال 2019  به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول