اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرماندار سرخه تأکید کرد

انسجام ملی لازمه پیشرفت ایران اسلامی/ اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه عربستان نشان‌دهنده نادانی آنها است

فرماندار سرخه با تأکید بر اینکه انسجام ملی لازمه پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه عربستان و وزیر دفاع رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نادانی و فریب‌خوردگی آنها است.

انسجام ملی لازمه پیشرفت ایران اسلامی/ اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه عربستان نشان‌دهنده نادانی آنها است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، علی‌محمد مؤیدی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی آئین نکوداشت آیت‌الله فیض سرخه‌ای با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی‌نظیر بوده است، اظهار کرد: انسجام ملی لازمه پیشرفت ایران اسلامی است.

وی با اشاره با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال صحنه‌ای بی‌نظیر از حضور پرشور و باشکوه خود را برای تمام جهانیان به نمایش گذاشتند.

فرماندار سرخه تصریح کرد: امروز انسجام و وحدت ملی لازمه اصلی پیشرفت ایران اسلامی است.

مؤیدی‌زاده با اشاره به برگزاری کنفرانس مونیخ گفت: اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه عربستان و وزیر دفاع رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نادانی، فریب‌خوردگی و دشمنی‌های دیرینه آنان با ملت بزرگ این مرزوبوم است.

وی بیان کرد: وزیر خارجه ترکیه در حالی سخن از ترویج فرقه‌گرایی در منطقه توسط ایران اسلامی به میان می‌آورد که ترکیه خود به استناد تاریخ در این خصوص کارنامه مطلوبی نداشته و ندارد.

فرماندار سرخه افزود: با سیاست‌ها و تدابیر موفق دولت تدبیر و امید امروز شاهد ایجاد شکافی عمیق بین کشورهای اروپای غربی با آمریکا و انزوای این کشور هستیم که این مهم یکی از دستاوردهای شاخص دولت در راستای تنش‌زدایی و از بین بردن ایران‌هراسی به‌خصوص در مذاکرات ۵+۱ بوده است.

مؤیدی‌زاده با اشاره به انتخابات آینده بر حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم فهیم، آگاه و با بصیرت ایران اسلامی همان‌طور که در صحنه‌های دیگر این مرزوبوم افتخارات بی‌نظیری به ثبت رسانده‌اند، در انتخابات آینده نیز با حضور پرشور و حماسی خود با آگاهی و بصیرتی که به‌دفعات از خود نشان داده‌اند، در پای صندوق‌های رأی بهترین‌ها را برای کشور رقم می‌زنند.

به گزارش فارس؛ مراسم نکوداشت آیت‌الله فیض سرخه‌ای در اواخر اسفندماه سال جاری با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی و علمای برجسته استان و شهرستان در سالن اجتماعات فرهنگسرای باران سرخه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2568/س30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول