اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز خبر داد

برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس 2 با حضور مسؤول سازمان بسیج دانشجویی

مسؤول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره ققنوس دو به استان البرز سفر می‌کند.

برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس 2 با حضور مسؤول سازمان بسیج دانشجویی

محمود یوسفی بعد از ظهر امروز در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در کرج اظهار داشت: جشنواره ققنوس دو امسال به صورت استانی در استان البرز برگزار شده که در تاریخ دوم اسفند ماه سال جاری مراسم اختتامیه این جشنواره به میزبانی البرز برگزار می‌گردد.

وی افزود: این جشنواره در پنج بخش هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر، سینما و ادبیات در سطح استان البرز برگزار گردید و در حال اجراست.

مسؤول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره ققنوس دو که با حضور هنرمندان جوان متعهد همراه بود، به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند و امیدواریم این دوره نیز هنرمندان جوان البرزی بتوانند در مرحله کشوری موفق باشند.

یوسفی گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در محورهای اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، ویژگی‌های دانشگاه اسلامی ـ ایرانی، ایران پایگاه تمدن اسلامی بود.

وی بیان داشت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی دانشجویان برای حضور در جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس دو در سطح استانی شاهد بودیم به صورتی که زمان ارسال آثار چند بار تمدید و در نهایت تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه به عنوان آخرین زمان ارسال آثار مقرر گردید.

مسؤول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز افزود: در حال حاضر هیأت داوران در حال بررسی آثار ارسالی هستند و در هر بخش، افراد خبره به بررسی آثار می‌پردازند.

یوسفیی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در روز دوم اسفند ماه سال جاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس دو در استان البرز برگزار می‌گردد.

وی گفت: برای مراسم اختتامیه برنامه‌ها متنوعی تدارک دیده شده است و در این روز داوود گودرزی مسؤول بسیج دانشجویی کشور میهمان مردم ولایی استان البرز خواهد بود و در مراسم اختتامیه شرکت می‌کند.

مسؤول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و اجرای سرودهای انقلابی و تئاتر با موضوع دفاع از حرم‌ آل‌الله از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه ققنوس دو در استان البرز است.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول