اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/اختصاصی فارس/

عملیات گسترده ارتش سوریه برای آزادی مناطق اطراف «تدمر» + نقشه

عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در استان حمص و در اطراف شهر «تدمر» از بعد از ظهر امروز عملیات جدید و وسیعی را برای آزادی مناطق این منطقه آغاز کرده‌اند

عملیات گسترده ارتش سوریه برای آزادی مناطق اطراف «تدمر» + نقشه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرها از شرق استان حمص حاکیست، ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت که در روزهای گذشته پیشروی‌های قابل ملاحظه‌ای را در این محور به دست آوردند از بعد از ظهر امروز عملیات گسترده‌ای را برای بازپس گیری مناطق اشغالی در حومه شهر تدمر انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با «بین‌الملل فارس» اعلام کرد: نیروهای سوری و مقاومت با عقب راندن تروریست‌ها در حومه غربی شهر تدمر به پیشروی‌ ادامه می‌دهند.

وی افزود: با وجود درگیری‌های سنیگن نیروهای جبهه مقاومت توانستند مساحت وسیعی از منطقه «البیارات» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

این منبع میدانی تصریح کرد: درگیری‌ها در مزارع «طواف» غربی و شرقی و منطقه «الرمل» ادامه دارد و نیروهای سوری در حال پاکسازی این مناطق از بمب‌ها و مین‌های گار گذاشته شده هستند.


ابعاد اصلی    

 

به گزارش گروه بین‌الملل فارس، «البیارات» در حومه غربی شهر تدمر منطقه‌ای وسیع به شمار می‌آید که شامل ارتفاعات و مزارع زیادی است و در صورت آزادی کامل این منطقه پاکسازی منطقه راهبردی مثلث تدمر در دستور کار قرار می‌گیرد. نیروهای سوری و مقاومت در مقطع کنوی در 25 کیلومتری شهر تدمر قرار دارند و ظهر امروز نیر نیروهای جبهه مقاومت توانستند در همین محور میدان گازی «حیان» را از وجود عناصر تروریستی بازپس بگیرند.

همچنین نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت در محور شمالی فرودگاه تی4 عملیاتی را برای بازپس گیری میدان نفتی «المهر» انجام دادند و ارتفاع «الملح» را به کنترل خود در آوردند. این ارتفاع از محور جنوبی بر جنوب میدان نفتی المهر «اشراف» کامل دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول