اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسوول کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

هدف اصلی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، حفظ نظام است

مسوول کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: هدف اصلی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، حفظ نظام است.

هدف اصلی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید خالد حسینی دوشنبه‌شب در یک نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هر دستاوردی که داشته باشیم برای حفظ آن، برنامه‌ریزی، تلاش همه جانبه و اراده لازم است.

مسؤول کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی بود که پس از 2500 سال سلطنت شاهنشاهی، با بیش از 200 هزار شهید، هزاران جانباز و زندانی پیروز شد.

حسینی افزود: حفظ این خون‌ها لازم است و باید بدانیم که حفظ انقلاب نه تنها لازم و ضروری است بلکه کامل کردن آن نیز ضرورت دارد.

وی یکی از اهداف تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را حفظ نظام، ایجاد تحول و کامل کردن اهداف و آرمان‌های آن دانست که با جمع‌کردن نیروهای دلسوز و انقلابی به دنبال تحقق این موضوع است.

مسؤول کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان یکی دیگر از اهداف جبهه را حرکت در مسیر پرداختن به مطالبات مردمی دانست و گفت: وقتی از دموکراسی صحبت می‌کنیم یعنی برای مردم، و این جبهه مردمی براساس و این مبنا شکل گرفته است.

حسینی با یادآوری سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان و اقامت هشت روزه ایشان در استان، گفت: معظم‌له در هیچ جایی به اندازه کردستان اقامت نداشتند چون می‌خواستند به مردم بگویند که علاقه خاصی به مردم کردستان دارند.

وی همچنین اضافه کرد: دستاوردهای این سفر تاریخی هنوز هم در کردستان خود را نشان می‌دهد و الان هم اقداماتی که در این استان شکل می‌گیرد همه به برکت آن سفر تاریخی است.

مسوول کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در ادامه گفت: با این اوصاف، نیروهای انقلابی در کردستان فعالانه وارد این جبهه شده‌اند و اینها متشکل از افرادی دلسوز است که دلشان برای نظام می‌تپد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: گاها افرادی سرکار می‌آیند که با مواضع نظام همسو نیستند و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از انحراف این افراد جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: عملکرد نامناسب برخی از مدیران دولتی موجب فاصله گرفتن مردم از نظام خواهد شد لذا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تلاش خود را بکار می‌گیرد تا مانع از ایجاد چنین فاصله‌ای شود چرا که تداوم انقلاب اسلامی و کمک به تقویت آن یکی از اهداف مهم این جبهه است.

مسوول کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: تحلیل برخی رسانه‌های خارجی از این حماسه ظهور این است که مردم را به زور به راهپیمایی می‌آورند در صورتی که درصد بیشتری افراد شرکت‌کننده صاحب پست و منصب نیستند و از روی علاقه و تعهدی که به نظام دارند در این مناسبت‌ها شرکت می‌کنند.

حسینی گفت: در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منیت وجود ندارد و یکی از اصول آن برخورد عدالت‌خواهانه و تقسیم عادلانه بودجه‌های استانی است که ما آن را در شورای مرکزی طرح کرده و خواستار اجرای این مهم شده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضع نظام در عرصه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: دیدگاه انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان جهان است و این برای همه دنیا ثابت شده است.

حسینی گفت: این غلط مطلق است که، جمهوری اسلامی از تشیع حمایت می‌کند چرا که دفاع ایران از فلسطین که اهل تسنن هستند را همه می‌بینند و این به دلیل مظلومیت آنهاست که مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در پایان گفت: اهداف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» برای درازمدت تعریف شده است و صرف برای انتخابات نیست، هرچند در انتخابات هم مردمی اهداف این جبهه را جلو خواهیم برد.

انتهای پیام/79001/صا40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول