اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در گفت‌وگو با فارس:

سیاست‌ جدید شهرک‌سازی راه را بر هرگونه مذاکره مورد ادعای تل‌آویو می‌بندد

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت: سیاست‌های‌ جدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها راه را بر هرگونه مذاکره مورد ادعای تل‌آویو می‌بندد.

سیاست‌ جدید شهرک‌سازی راه را بر هرگونه مذاکره مورد ادعای تل‌آویو می‌بندد

«کاید الغول»، عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه، تصریح کرد: سیاست‌های جدید شهرک‌سازی صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در منع شهرک‌سازی و قوانین بین المللی را نقض و بار دیگر ماهیت استعمارگری و اشغالگری این رژیم را در تعامل با فلسطینی‌ها ثابت می‌کند.

شهرک‌سازی صهیونیستی نقض قوانین بین‌المللی است

عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خاطرنشان کرد: فلسطینی‌ها با مرحله جدیدی از شهرک‌سازی مواجه هستند که از سوی واشنگتن بر آن سرپوش گذاشته می‌شود، لذا باید به اشکال مختلف با آن مبارزه کنند و امید واهی به مذاکرات نداشته و تنها به مقاومت مسلحانه در برابر این سیاست بیاندیشند.

الغول با اشاره به خطر نهفته در پس قانون جدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها گفت: این سیاست در صورت اجرا هرگونه احتمال تاسیس دولت فلسطینی را از بین می‌برد، بویژه آنکه این قانون مورد تایید دولت جدید آمریکا نیز قرار گرفته است.

وی تنها راه مقابله با این قانون را تکیه بر مردم و پایان دادن به اختلافات داخلی و بازنگری در برنامه سیاسی گروه‌های فلسطینی در کنار گسترش روابط با جامعه بین المللی و واداشتن اعضای این جامعه به تصویب قطعنامه‌های بیشتر در محکومیت سیاست‌های اشغالگران صهیونیستی دانست.

الغول آینده آنچه که مذاکرات سازش خوانده شده، در پرتو قانون جدید شهرک‌سازی را اعلام موضع واقعی رژیم صهیونیستی در عدم دستیابی به هرگونه راه حل با فلسطینی‌ها که ضامن حق بازگشت و تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین باشد، عنوان کرد و گفت: فلسطینی‌ها باید این موضوع را به خوبی درک کنند و با تشکیل جبهه‌ متحد و یکپارچه در داخل با این طرح جدید صهیونیست‌ها مقابله کنند.

حماس: مبارزه در تمام اشکال آن ادامه می‌یابد

از سوی دیگر، «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس نیز ضمن محکوم کردن قانون جدید شهرک‌سازی صهیونیستی هرگونه ساخت و ساز صهیونیستی در سرزمین فلسطین را غیرقانونی و نامشروع خواند.

سخنگوی جنبش حماس در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد که مبارزه با دشمن صهیونیستی در تمام انواع و اشکال آن از جمله مبارزه مسلحانه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول