اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:

گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال رشد، توسعه و گسترش است.

گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، محمدرضا سوقندی پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولان استان سمنان با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه اظهار کرد: راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با شعار اسلام و با حضور یکپارچه امت اسلامی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است و امروز نه‌تنها در جغرافیای ایران اسلامی و جهان اسلام بلکه در سطح بین‌الملل این دستاورد روزبه‌روز نقش و جایگاه خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اندیشه، تفکر و مکتب است، افزود: دستاورد مهم و اساسی انقلاب، گفتمان جدیدی است که در عصر حاضر گفتمان انقلاب اسلامی نام دارد.

سوقندی با بیان اینکه گفتمان حرف، سخن و گفت‌وگو نیست، گفت: انقلاب موج نیست بلکه جریان است و انقلاب اسلامی نیز یک گفتمان فکر و جریان فکری محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در عصر حاضر گفتمان‌های زیادی در دنیا وجود دارد و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز کم‌وبیش نظیر گفتمان شرقی و غربی، گفتمان شمال و جنوب، گفتمان کشورهای اول و سوم وجود داشت که گفتمان انقلاب اسلامی با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

انتهای پیام/74016/س20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول