اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

38 سال دشمن در مسیر جوان‌مرگ کردن انقلاب ما ناکام مانده است/ 22 بهمن امسال تداوم پیروزی بهمن 57 است

امام جمعه مشهد مقدس گفت: 38 سال است دشمن در این مسیر ناکام مانده است تا انقلاب ما را انقلاب جوان‌مرگ کند.

38 سال دشمن در مسیر جوان‌مرگ کردن انقلاب ما ناکام مانده است/ 22 بهمن امسال تداوم پیروزی بهمن 57 است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: حضرت سجاد(ع) تنها راه نجات از گناه و چاله زندگی این می‌دانند که خداوند در راه محبت و عشق خودش انسان را بیدار کند.

وی تصریح کرد: محبت و عشق و دلدادگی ما به خدا نقطه انعکاس توجه و عنایت و محبت پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: تجلی خواست ذات مقدس حق و توجه خدا به ما عامل جذب عشق و محبت و دلدادگی ما برای خداست.

وی با بیان اینکه از حضور پرشور شما مردم در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متشکرم، تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب تضمین‌ شده است و به‌هیچ‌وجه قابل سقوط نیست، ما در حقیقت این وضعیت را به دشمن اعلام کردیم.

این انقلاب، انقلابی نیست که با فتنه و توطئه شکست بخورد

علم‌الهدی افزود: یک انقلاب، انقلابی است که وقتی مردم در جهت دگرگون‌سازی حرکت می‌کنند در نطفه خفه می‌شود، به این صورت که یا مردم به پا خاسته را ناامید می‌کنند یا از اهداف انقلاب منصرف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های مردمی نگذاشت انقلاب اسلامی در نطفه خفه شود، گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب دشمن توطئه‌های فراوانی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و هوشیاری به دنبال امام بیدارآفرین راه افتاده بودند و باعث شدند دشمن نتواند انقلاب را در نطفه خفه کند.

وی ادامه داد: نوع دوم، انقلابی است که به پیروزی می‌رسد ولی جوان‌مرگ‌شده و دچار ارتجاع می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعضی از انبیاء علی‌رغم اینکه انقلابشان الهی بود ولی جوان‌مرگ شدند، تصریح کرد: انقلابی که دچار ارتجاع شود، جوان‌مرگ می‌شود.

وی افزود: از روز اول پیروزی انقلاب، دشمن در موقعیت‌های مختلف ویروس ارتجاع را به سمت انقلاب ما فرستاده است تا مردم پشیمان و خسته بشوند و از انقلاب دست‌ بردارند و مردمی که در جهت اهداف انقلاب هنوز پویایی انقلاب را ادامه می‌دهند، دغدغه شکم و معیشت و اقتصاد و زندگی‌شان بشوند و از این انقلاب دست‌ بردارند.

امام‌جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: 38 سال است دشمن در این مسیر ناکام مانده است تا انقلاب ما را انقلاب جوان‌مرگ کند.

وی با بیان اینکه مردم ما امروز نشان دادند حتی نسلی که پیروزی انقلاب را ندیده است امروز از به دنبال انقلاب خلی سریع‌تر از نسل اول انقلاب می‌دود، گفت: امروز سالروز پیروزی انقلاب در بهمن 57 است، سالروز تحقق انقلاب نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی یادآور شد: پیروزی انقلاب با تحقق انقلاب تفاوت دارد، مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب دگرگونی است و به‌تدریج محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: ما هنوز وسط راه هستیم و انقلاب تمام نشده است، اینکه عده‌ای بگویند تمام شد، 38 سال‌مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل گفتیم و تحت تحریم قرار گرفتیم، بس است دیگر است، انقلاب تمام نشده است، ما بین راه انقلاب هستیم.

علم‌الهدی تأکید کرد: مردمی که در 22 بهمن 57 پیروز شدند، مانع حکومت تادندان‌مسلح مانع انقلاب را ساقط کردند، 50 روز بعد یک حکومت اهرم توسعه به نام انقلاب اسلامی به وجود آوردند، این کار مردم بود، اما انقلاب تازه‌کار خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب یک عدالت اجتماعی است که همه زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهد، این است که مردم به‌طور واقعی زندگی اسلامی داشته باشند، گفت: هدف انقلاب این است که جامعه ما، جامعه اسلامی تحت حاکمیت دینی باشد و تا آنجایی رشد کند که این حاکمیت دینی را از حاکمیت بر یک کشور به‌صورت حاکمیت دین بر دنیا برسانند و رهبر آسمانی پشت پرده ما ظهور کند و بر دنیا حاکم شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز در راه این انقلاب هستیم، از اینجا دست از انقلاب برداریم؟

وی افزود: تا اینجا هم آمریکا را بیچاره کرده‌ایم، آمریکایی که روزی حرفش در خاورمیانه تصمیم‌گیرنده بود، این آمریکا با همه قدرت و توانمندسازی فرزند نامشروعش اسرائیل در مقابل چند بچه شیعه به بدبختی افتاده است.

علم‌الهدی تصریح کرد: 22 بهمن سال 95 سالروز پیروزی 22 بهمن سال 57 نیست، 22 بهمن امسال تداوم پیروزی سال 57 است و لحظه‌به‌لحظه در پیروزی جلو می‌رویم.

وی ادامه داد: امروز در منطقه پیروزی‌هایی داریم که در بهمن 94 نداشتیم، امروز داریم جلو می‌رویم و در وسط راه هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: با دین‌مداری و رهبری پیامبرگونه رهبر بیدار ساز و هوشیاری که رهبری را از امام تحویل گرفته در حال حرکت هستیم و بین راهیم.

وی خاطرنشان کرد: الآن به نقطه‌ای رسیدیم که درک دشمن این است که همه موفقیت‌ها معلول یک علت است و همه ناکامی‌های دشمن در توطئه‌ها و فتنه‌ها رهبر بیدار ساز و بصیرت‌آفرین است، به همین دلیل تمام هجمه‌ها را به سمت رهبری برده است تا ستون خیمه را پایین بیاورد.

امام‌ جمعه مشهد تصریح کرد: اینجاست که خداوند فجر ما را امسال فجر فاطمی قرار داد، حضرت زهرا(س) در مقابل کاروان انقلاب ما قرار گرفت تا مردم ما یاد بگیرند که همچون حضرت زهرا(س) پشت سر ولایت بایستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توطئه دشمن را بشناسیم، تیرهایی که دشمن به خیمه نظام، مقام ولایت میزند باید بشناسیم، نگذارید جریان‌های سکولار به صحنه بیایند.

انتهای پیام/70036/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول