اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی سرایان خبر داد

برگزاری طرح مشاورین مذهبی در 15 دبیرستان دخترانه سرایان

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی سرایان از برگزاری طرح مشاورین مذهبی در 15 دبیرستان دخترانه سرایان از ابتدای آبان‌ماه تاکنون خبر داد.

برگزاری طرح مشاورین مذهبی در 15 دبیرستان دخترانه سرایان

حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه طرح مشاورین مذهبی در راستای پاسخگویی به شبهات و سؤالات د انش‌آموزان اجرا می‌شود، اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید متناسب با علم روز و نیاز دانش‌آموزان به شبهات پاسخ دهند.

وی استقبال دانش‌آموزان از طرح مشاورین مذهبی را خوب ارزیابی کرد و توضیح داد: طرح مشاورین مذهبی در 15 دبیرستان دخترانه و شبانه‌روزی سرایان اجرا شده است.

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی سرایان شروع طرح مشاورین مذهبی در مدارس سرایان را از ابتدای آبان‌ماه اعلام کرد و اضافه کرد: در قالب طرح مذکور طلاب خواهر به مدارس دخترانه می‌روند و به شبهات دینی، اعتقادی و مذهبی دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

سهرابی‌نژاد با اشاره به اینکه طرح مشاورین مذهبی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اجرا می‌شود، تبیین کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، برگزاری نماز جماعت و همکاری و هماهنگی با مربیان پرورشی مدارس از دیگر برنامه‌های مشاورین مذهبی در مدارس است.

وی با بیان اینکه مشاورین حدود 60 ساعت در مدارس به آموزش می‌پردازند، ادامه داد: طرح مشاورین مذهبی 5 سال است که در مدارس سرایان برگزار می‌شود که تاکنون نتایج خوبی را در مدارس شهرستان بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/69039/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول