اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

مسابقه رسانه‌ای فجر انقلاب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مسؤول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه رسانه‌ای «فجر انقلاب» خبر داد.

مسابقه رسانه‌ای فجر انقلاب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید کسرائی‌نیا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه کمیته فضای مجازی دهه فجر استان برای اولین بار است که تشکیل می‌شود، اظهار داشت: این کمیته با تنوع و نوآوری ایجاد شده است و امید است با توجه به دغدغه رهبری و اهمیت این موضوع بتوانیم در عرصه فرهنگی استان فعالیت‌های خوبی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی سه اولویت اصلی دنبال می‌شود، تصریح کرد: تولید محتوای مناسب و جذاب، برنامه‌های میدانی و خلق جلوه‎هایی از حضور فعالان در مراسم‌های دهه فجر سه اولویت اصلی فضای مجازی است.

مسؤول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ظرفیت نفوذ اینترنت در استان را خوب ارزیابی کرد و توضیح داد: با استفاده از این ظرفیت می‌توان در راستای گفتمان‌سازی برنامه‌های دهه فجر گام برداشت.

کسرائی‌نیا از برگزاری 18 عنوان برنامه با محوریت کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی خبر داد و اعلام کرد: بهترین فضاآرایی مدارس و مساجد، فضاآرایی شهری و مسابقه عکس‌های قدیمی و خاطره‌انگیز‌ انقلاب اسلامی توسط کانال تلگرامی بیرجندی سلام برگزار می‌شود.

وی همچنین از پاسخگویی به شبهات مرتبط با انقلاب اسلامی توسط کانال قرارگاه پاسخگویی به شبهات و شایعات خبر داد و اضافه کرد: مهمترین شبهات پیرامون انقلاب اسلامی با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی برای جوانان وجود دارد که سعی داریم به شبهات این قشر از جامعه در کانال مذکور پاسخ داده شود.

مسؤول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه پرداختن به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در 14 و 15 خردادماه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: باید به وصیت‌نامه امام در ایام الله دهه فجر که پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است پرداخته شود لذا در همین راستا مسابقه تلگرامی وصیت نامه امام خمینی(ره) توسط کانال تلگرامی بی تعارف اجرا می‌شود و به صورت روزانه هدایای نفیسی به مردم اهدا می‌شود.

کسرائی‌نیا با بیان اینکه در حوزه تولید و محتوا نیز پوسترهایی توزیع می‌شود، اضافه کرد: مجموعه پوسترهایی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زیرساخت‌ها و خدمات توسط مرکز چند رسانه‌ای سراج خراسان جنوبی تهیه و توزیع می‌شود.

وی جوانان و نوجوانان را کاربران اصلی فضای مجازی دانست و ادامه داد: این قشر از جامعه با جنایات دوران پهلوی آشنا نیستند لذا پوستر خیانت‌ها و خباثت‌های دوران پهلوی تحت عنوان کارنامه سیاه توسط مرکز چند رسانه‌ای سراج خراسان جنوبی طراحی می‌شود.

مسؤول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از گردهمایی فعالان فضای مجازی با همکاری بسیج رسانه بیرجند، دفتر استانی سراج و کانون بسیج هنرمندان خبر داد و توضیح داد: خاطرات مجاهدین و انقلابیون استان از طریق گفتگو در سایت‌های خبری بازخوانی می‌شود.

کسرائی‌نیا از بازخوانی خاطرات مردان سیاسی در دوران پهلوی و قبل از انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: در روز راهپیمایی 22 بهمن جمعی از فعالان فضای مجازی است در قالب نمایشگاه توانمندی‎های فضای مجازی استان را به نمایش می‎گذارند.

وی از اجرای نقاشی دیجیتال شهدای انقلاب استان خبر داد و تبیین کرد: برای اولین بار تصاویر شهدای انقلاب استان که 14 شهید هستند ضمن اینکه در فضای مجازی منتشر می‌شود در مسیر راهپیمایی 22 بهمن نیز نصب می‌شود.

مسؤول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رادیوی صدای انقلاب در 6 قسمت محتوایی آماده شده و توسط گروه چند رسانه‌ای مجاهد پخش می‌شود، تبیین کرد: رونمایی از نماهنگ ایرانی سربلند، سخنرانی در مساجد، تبیین فرصت‌ها و آسیب‌های اینترنت، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری میزگردهای تخصصی از دیگر موضوعاتی است که توسط کمیته فضای مجازی دهه فجر استان برگزار می‌شود.

کسرائی‌نیا از برگزاری مسابقه رسانه‌ای «فجر انقلاب» خبر داد و اعلام کرد: این مسابقه در موضوعات بازخوانی خاطرات انقلابیون، پوشش راهپیمایی، تبیین خیانت‌های پهلوی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ، تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی انقلابیون خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در 4 بخش انجام می‌شود به تبیین بخش‌های مسابقه پرداخت و خاطرنشان کرد: مسابقه رسانه‌ای فجر انقلاب در بخش‌های عکس، مصاحبه، گزارش و یادداشت است.

انتهای پیام/69039/ج40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول