اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

حفظ حجاب در راستای جلب رضایت خداوند باشد

امام جمعه خرم‌دره گفت: حفظ حجاب باید در راستای جلب رضایت و خواسته خداوند باشد.

حفظ حجاب در راستای جلب رضایت خداوند باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به اهمیت حجاب، پوشش و عفت اظهار کرد: حجاب را نبایستی برای دیگران انجام داد حفظ حجاب در رضایت و خواسته خداوند است نه بیم از آنکه مردم چه می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه نباید فکر کنیم حضور در نماز جمعه پوشش‌دهنده وظایف دینی بوده بلکه فریضه و وظیفه‌تان را انجام داده‌اید، گفت: حضور در نماز جمعه کمترین وظیفه است.

امام جمعه خرم‌دره از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مجمع هزینه سلامت کشور که چکی به مبلغ 50 میلیون تومان را به فرماندار خرم‌دره اهدا کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: همچنین باید از پیگیری‌های نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی و تمام عزیزانی که در تامین هزینه و موارد دیگر "سی تی اسکن" شهر خرم‌دره زحمت کشیدند، قدردانی کرد.

حسینی در ادامه از عموم مردم اعم از نخبگان، فرهنگیان، ریش سفیدان، روحانیون، دانشمندان و هیأت‌های مذهبی و تشکل‌ها و گروه‌ها دعوت کرد بعد از ظهر امروز در برنامه قرارگاه فرهنگی حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه پرورش اولی‌تر از آموزش است، گفت: مدارس هم وظیفه آموزش دارند و هم وظیفه پرورش ولی پرورش مقدم بر آموزش بوده و تزکیه از تعلیم و تعلم مهم‌تر است.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه توجه به این موضوع پرورش است، افزود: سمینارها، جلسات و کنگره‌هایی را گذاشتند ولی ثمره‌ای را مشاهده نکردیم نه اینکه ثمره‌ای نداشته باشد ولی ما بایستی در زندگیمان این‌ها را احساس کنیم.

حسینی اظهار امیدواری کرد: مشکلاتی از قبیل تورم مزمن، بیکاری، معیوب بودن ساختارهای نظام مالی و پولی و بانکی رفع و حل شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان سرمایه ما هستند، اظهار کرد: دشمن در صدد این است که جوانان را مشغول کند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه مساجد پایگاه هستند، تاکید کرد: بایستی در کنار هر ریش سفیدی در این پایگاه‌ها، جوانان نیز حضور داشته باشند و بایستی بین هیأت امنا جوانان نیز حضور داشته باشند.

وی  با اشاره به ظرفیت مسجد و مصلای اضافه کرد: ظرفیت اقامه نماز جمعه در مسجد فعلی وجود دارد اما می‌گویند بایستی مصلا ساخته شود، بله بایستی باشد و برنامه‌ریزی شود اما نه آنکه هزینه‌ای میلیاردی را صرف این کنیم که ساعتی در آن بیان خطبه کنیم.

امام جمعه خرم‌دره در پایان با اشاره به جشن پیروزی انقلاب عنوان کرد: ریاست شورای تبلیغات و فرمانده سپاه با توجه به نزدیکی به این ایام هماهنگی لازم برای حضور سخنران در راستای بهره‌وری و استفاده از مراسمات را انجام دهند.

انتهای پیام/73009/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول