اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

تمام قوای استکبار جهانی به اندازه 10 نیروی سپاه قدس نمی‌رسد/ شهرداری و شورای شهر تهران در حادثه پلاسکو مقصر نیستند

امام جمعه رودهن با بیان اینکه تمام قوای استکبار جهانی به اندازه 10 نیروی سپاه قدی نمی‌رسد، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در حادثه ساختمان پلاسکو مقصر نیستند.

تمام قوای استکبار جهانی به اندازه 10 نیروی سپاه قدس نمی‌رسد/ شهرداری و شورای شهر تهران در حادثه پلاسکو مقصر نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی آیین نماز جمعه این هفته رودهن با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: باید برای انجام برنامه‌های دهه مبارک فجر آماده شویم و ستاد دهه فجر با مسؤولیت بخشدار رودهن تشکیل شده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های خوبی پیش‌بینی شده است و امیدواریم با حضور مردم خوب و انقلابی بخش رودهن یک دهه فجر متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد باشیم.

امام جمعه رودهن با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: مهم‌ترین برنامه دهه مبارک فجر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است؛ در دهه فجر در ایام فاطمیه نخست قرار می‌گیریم.

مدیح بیان کرد: استکبار جهانی به خصوص آمریکا و انگلیس در خصوص مسائل و آزادی‌های جدید در سوریه و عراق ناراحت هستند؛ دشمنان از این پیروزی‌ها آزرده خاطر شدند و به دنبال انتقام و ویران کردن جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی دست در دست هم دارند و سازمان منافقین را تشکیل می‌دهند؛ در هر کشوری در نزدیکی ایران خواستند کاری کنند، نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نداند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: استکبار جهانی در حال جمع‌آوری تمام نیروهای خود هستند تا فرصتی را علیه جمهوری اسلامی ایران درست کنند‌؛ یکی دیگر از توطئه دشمنان برای نابودی سپاه قدس پاسداران و در رأس آن فرمانده محبوب، سردار قاسم سلیمانی است.

مدیح خاطرنشان کرد: برای سازمان ملل متأسفم استکبار جهانی که در گذشته به صورت خصوصی مطرح می‌شد، امروز و به طور رسمی در سازمان ملل اعلام می‌شود؛ تمامی سازمان ملل و استکبار جهانی به 10 نیروی آماده سپاه قدس نخواهند رسید.

*شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در حادثه ساختمان پلاسکو مقصر نیستند

امام جمعه رودهن با اشاره به حادثه دردناک ساختمان پلاسکو در تهران اظهار داشت: واقعه آتش سوزی و فرو ریختن قدیمی‌ترین پاساژ تهران بزرگ دردناکی بود و این حادثه را به خانواده‌های داغ‌دار به خصوص خانواده‌های آتش‌نشان‌های فداکار تسلیت عرض می‌کنم.

مدیح افزود: مقصر اصلی هیچ ارگانی مقصر نیست و طبق دستور رئیس‌جمهور از ابتدا، از معاون اول رئیس‌جمهور گرفته تا دیگر مسؤولان و تمامی ارگان‌های امدادی و خدماتی حضور پیدا کردند.

وی یادآور شد: شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران و سازمان آتش نشانی تهران عزادار شدند و از همه خواستارم در فضاهای مجازی از شایعات پرهیز کنند.

انتهای خبر/67029/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول