اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح فاز یک گلزار شهدای بیرجند/ تمثال شهدای انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند گفت: فاز یک گلزار شهدای بیرجند که شامل مسقف‌سازی این پروژه است در دهه فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح فاز یک گلزار شهدای بیرجند/ تمثال شهدای انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد سالاری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد دهه فجر بیرجند، با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در طول دهه فجر توسط این اداره انجام می‌شود، اظهار داشت: مراسم نورباران در طول دهه فجر توسط مسؤولین مربوطه اجرا می‌شود.

وی از رونمایی تمثال شهدای انقلاب اسلامی از دانشگاه آزاد بیرجند تا میدان آدینه خبر داد و گفت: همچنین تمثال شهدای انقلاب در میدان شهداء، میدان انقلاب و ابوذر با همکاری شهرداری انجام می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند تصریح کرد: فاز یک گلزار شهدای بیرجند که شامل مسقف‌سازی این پروژه است در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار بیرجند نیز در این مراسم به شعار دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی » شعار امسال است که باید بر همین اساس انتقال مفاهیم، ترویج و تداوم گفتمان انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گیرد.

علی ناصری خطاب به مسؤولین متذکر شد: باید خدمت بی‌منت به مردم هدف همه مسؤولین باشد لذا باید هدف دستگاه‌های اجرایی توسعه و آبادانی روزافزون و ایجاد شرایط عادلانه و رفاه برای آحاد مردم باشد.

وی قطع وابستگی‌ها و تبلور بخشیدن به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از اهداف نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی باید برنامه‌های این دهه مردمی و در راستای رضایت مردم برگزار شود تا شاهد پیوند مردم با انقلاب اسلامی و نهادهای انقلابی باشیم.

فرماندار بیرجند بر لزوم فعال شدن کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر تأکید کرد و افزود: باید برنامه‌های این دهه با انسجام بیشتری برگزار شود و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی انجام شود.

ناصری با بیان اینکه برگزاری جنگ‌های شادی باید با هماهنگی‌های لازم و صدور مجوز از سوی فرهنگ و ارشاد برگزار شود، خاطرنشان کرد: عمومی بودن برنامه‌ها نیز باید مد نظر قرار گیرد لذا برنامه‌هایی که حضور عموم آزاد است باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید به محتوای برنامه‌های دهه فجر نیز توجه شود، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/69039/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول