اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

پاکستان انتصاب راحیل شریف به عنوان فرمانده ائتلاف عربستان را تأیید کرد

وزیر دفاع پاکستان با تأیید خبر انتصاب راحیل شریف به فرماندهی ائتلاف نظامی عربستان گفت: این اقدام بعد از هماهنگی با ارتش و دولت انجام شده است.

پاکستان انتصاب راحیل شریف به عنوان فرمانده ائتلاف عربستان را تأیید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد،«خواجه‌آصف» وزیر دفاع پاکستان با تأیید این خبر که راحیل شریف فرماندهی ارتش کشورهای اسلامی را پذیرفته گفت: این اقدام بعد از هماهنگی با ارتش و دولت انجام شده است.

وی افزود: از جزئیات مأموریت راحیل شریف در عربستان اطلاعی ندارم اما می‌دانم این اقدام بدون هماهنگی و خودسرانه نبود.

به گزارش دیلی پاکستان، خواجه‌آصف تأکید کرد: از تشکیل ارتش کشورهای اسلامی استقبال می‌کنیم زیرا از فلسطین تا میانمار به مسلمانان ظلم می‌شود و ما باید با ضمن متحد شدن با یکدیگر از حقوق این مردم دفاع کنیم.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت: درست است که یک افسر ارتش تا 2 سال بعد از بازنشسته شدن نمی‌تواند مأموریت دیگری را بپذیرد اما اگر مقر ارتش در راولپندی بعد از بررسی لازم این موضوع را تأیید کند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پیش از این هم به راحیل شریف پیشنهاد شده بود که فرماندهی ارتش کشورهای اسلامی را بپذیرد اما وی با بیان اینکه فرمانده ارتش پاکستان است و نمی‌تواند مأموریت دیگری را دنبال کند این پیشنهاد را رد کرد.

عربستان به راحیل شریف پیشنهاد کرده اگر سرپرستی ائتلاف ارتش کشورهای اسلامی که شامل 34 کشور است را بپذیرد حقوقی بیشتر از فرمانده ناتو به وی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول